نامه تورلیخانوف به علیرضا دبیر: روی حمایت بی دریغ من حساب کنید

به گزارش راه ساری، دولت تورلیخانوف رئیس شورای کشتی آسیا در نامه ای به فدراسیون کشتی ضمن ابراز همبستگی، حمایت خود را از جامعه کشتی ایران در شرایط حال حاضر شیوع ویروس کرونا خاطرنشان کرد.

نامه تورلیخانوف به علیرضا دبیر: روی حمایت بی دریغ من حساب کنید

به گزارش خبرنگاران، دولت تورلیخانوف رییس شورای کشتی آسیا و عضو هیات رییسه اتحادیه جهانی کشتی در نامه ای به فدراسیون کشتی بر حمایت از سلامت کشتی گیران در شرایط حال حاضر تاکید نمود.

متن نامه ارسالی به توضیح زیر است:

آقای دبیر عزیز

همه گیری ویروس کووید 19 (کرونا) شرایطی حقیقتا غیرقابل پیش بینی را رقم زده که همه ما را تحت تاثیر قرار داده است. قلب های ما برای تمام آنهایی که مستقیم یا غیر مستقیم تحت تاثیر این ویروس قرار گرفتند می تپد. در این دوران سخت و سخت آرزوی من سلامتی و حال خوش برای شما و تمامی عزیزانتان است. در این شرایط سخت اینکه با هم در تماس باشیم اهمیت بسزایی دارد. به شما اطمینان می دهم که همواره می توانید روی حمایت بی دریغ من حساب کنید.

علاوه بر این اجازه بدهید این نکته را هم اضافه کنم که شورای کشتی آسیا مثل همه سازمان ها تمامی کوشش خود را به کار گرفته است تا از سلامت و ایمنی ورزشکاران، داوران، کارکنان و خانواده هایشان حفاظت کند. ما تمامی پیشنهادات اتحادیه جهانی کشتی و سایر سازمانهای جهانی مربوطه را تمام و کمال رعایت میکنیم تا از ایجاد یک محیط امن برای همگان اطمینان حاصل گردد.

لحظاتی چون این، به ما خاطر نشان می نماید که ما همه به هم وابسته هستیم. ما باید با صبر، دلسوزی و درک، بهترین های خودمان را ارائه کنیم. با وجود تمامی مشکلاتی که با آنها روبرو هستیم اجازه بدهید یکبار دیگر به شما اطمینان بدهم که شورای کشتی آسیا و شخص من خود را کاملا متعهد به حمایت تمام قد از خانواده کشتی در این شرایط می دانیم. در انتها از جانب شورای کشتی آسیا برای همه شما آرزوی بهترین ها را دارم.

زرین گراف: زرین گراف: عصر طلایی گرافیک

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 9068

به "نامه تورلیخانوف به علیرضا دبیر: روی حمایت بی دریغ من حساب کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامه تورلیخانوف به علیرضا دبیر: روی حمایت بی دریغ من حساب کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید