نمایشگاه عکس نخستین جشنواره ملی عکس میراث ماندگار در ارگ کلاه فرنگی بیرجند افتتاح شد

به گزارش راه ساری، نمایشگاه عکس نخستین جشنواره ملی عکس میراث ماندگار در محل ارگ کلاه فرنگی بیرجند با حضور مسئولین استانی بازگشایی شد.

نمایشگاه عکس نخستین جشنواره ملی عکس میراث ماندگار در ارگ کلاه فرنگی بیرجند افتتاح شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی، حسن رمضانی مدیر کل استان گفت: همزمان با افتتاح مراسم نوروزگاه خراسان جنوبی، نمایشگاه عکس نخستین جشنواره ملی عکس میراث ماندگار در محل ارگ کلاه فرنگی بیرجند با حضور مسئولین استانی بازگشایی شد.

او یادآور شد: نخستین جشنواره ملی عکس میراث ماندگار خراسان جنوبی اواخرمهرماه سال گذشته با حضور40 عکاس برترکشوری برگزار شده بود و عکاسان در مدت 4روز بیش از یکهزار و 150 اثر عکاسی شده خود از یازده شهرستان استان را به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند که از این تعداد 80 عکس برتر انتخاب و در ابعاد 70 در یک متر در ارگ کلاه فرنگی به نمایش گذاشته شد.

رمضانی گفت: علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه و بازدید از ارگ تاریخی کلاه فرهنگی در ایام نوروز می توانند از ساعت هشت صبح تا هفت بعد از ظهر مراجعه نمایند.

او بیان داشت: برای هدایت گردشگران نوروزی در محل عمارت کلاه فرنگی بیرجند راهنمایان گردشگری حضور دارند تا اطلاعات کامل و کافی را در اختیار مسافران قرار دهند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 27 شهریور 1398 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 4520

به "نمایشگاه عکس نخستین جشنواره ملی عکس میراث ماندگار در ارگ کلاه فرنگی بیرجند افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه عکس نخستین جشنواره ملی عکس میراث ماندگار در ارگ کلاه فرنگی بیرجند افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید