هتل Heritage Awali جزیره موریس

به گزارش راه ساری، هتل 5 ستاره آوالی هریتیج (Heritage Awali) واقع در جزیره موریس، در منطقه Bel Ombre در میان تالاب لاجوردی رنگ و تپه های سرسبز آن واقع شده است. این مجتمع همانند رنگین کمانی هفت رنگ، تمام فرهنگ جزیره موریس و میراث فریبنده آفریقا را به نمایش می گذارد و تجربه ای به یادماندنی برای شما رقم خواهد زد. آوالی دارای دکوراسیونی لوکس و به سبک اقوام آفریقایی می باشد و در زبان آفریقایی به معنای بازگشت به سرچشمه و منبع آفرینش است. از همان ابتدای ورود به این ناحیه با طنین زیبای نواهای آفریقایی روبرو می شوید و احساس دلنشینی از صمیمیت و مهمان نوازی را تجربه خواهید کرد.

هتل Heritage Awali جزیره موریس

از آنجایی که امکانات ارائه شده از سوی اقامتگاه آوالی مناسب تمام سنین می باشد، این مکان برای خانواده ها نیز بسیار جالب توجه خواهد بود. تمام اتاق ها فضایی وسیع و کاملا مجهز دارند و مجموعه ای از ورزش های آبی و خشکی را ارائه می دهد مثلا 18 زمین بازی وسیع فقط برای بازی گلف اختصاص داده شده است!! کلوپی هم برای بچه ها 3 تا 11 ساله وجود دارد که نه تنها بچه ها شما را سرگرم خواهد نمود، بلکه در محیطی آموزنده مشغول بازی خواهند شد.

به منظور استراحت و درمان نیز می توانید از امکانات چشمه آب معدنی هفت رنگ و مرکز ورزش Umuzi بهره ببرید. در اینجا همچنین می توانید از انواع غذاهای لذیذ و وسوه انگیز میل کنید؛ غذای آشپزخانه Seven Colours Energy بسیار منحصر به فرد و خاص می باشد. می توانید به تنهایی، یا با همسر خود و یا به همراه تمام اعضای خانواده به اینجا بیایید و از سفری ماجراجویانه در قصر ییلاقی Bel Ombre و یا از فعالیت های تفریحی در پارک طبیعی و سرسبز Valriche لذت ببرید و لحظاتی به یادماندنی داشته باشید.

برای مطالعه راهنمای گردشگری و توریستی جزیره موریس اینجا کلیک نمایید.

parisro.ir: دیدار از زیباترین شهر اروپا و کشور فرانسه

italyro.ir: سفر به اروپای شگفت انگیز

منبع: لست سکند
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 6669

به "هتل Heritage Awali جزیره موریس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل Heritage Awali جزیره موریس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید