هرمزگان میزبان یکی از 7 رویداد منتخب ملی گردشگری

به گزارش راه ساری، مدیرکل میراث فرهنگی هرمزگان گفت: استان هرمزگان به عنوان برگزارکننده یکی از هفت رویداد ملی در حوزه گردشگری کشور انتخاب شد.

هرمزگان میزبان یکی از 7 رویداد منتخب ملی گردشگری

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان هرمزگان، رضا برومند با اشاره به این مطلب گفت: در نشست مدیران کل ستادی و استانی سازمان میراث فرهنگی، استان هرمزگان به عنوان میزبان جشنواره غذاهای دریایی کشور معرفی گردید.

او اضافه نمود: در راستای معرفی پیشتر هرمزگان به عنوان مقصد گردشگری دریایی کشور، چندین جشنواره در سطح ملی به سازمان مرکزی پیشنهاد داده شد که جشنواره غذاهای دریایی کشور به عنوان یکی از هفت رویداد منتخب ملی پذیرفته شد.

برومند با اشاره به اینکه علاوه بر این پیشنهاد برگزاری همایش و نمایشگاه گردشگری دریایی نیز ارائه شد، اضافه نمود: با برگزاری همایش و نمایشگاه گردشگری دریایی در سه ماهه آخر سال 98 در هرمزگان موافقت شد.

مدیر کل میراث فرهنگی هرمزگان اضافه نمود: هدف از برگزاری جشنواره ها و همایش ها، معرفی بیشتر هرمزگان در راستای تحقق چشم انداز ورود 10میلیون گردشگر به استان است و امیدواریم از تمام ظرفیت های استانی و ملی برای تحقق این چشم انداز استفاده کنیم.

مجله زیتوا: مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون

منبع: میراث آریا
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 4415

به "هرمزگان میزبان یکی از 7 رویداد منتخب ملی گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هرمزگان میزبان یکی از 7 رویداد منتخب ملی گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید