همه چیز از سلطان آغاز شد

به گزارش راه ساری، سمیرا شیرمردی، درگیری فیزیکی بین سرمربی و ایجنت یکی از اتفاق های عجیبی بود که باورش سخت است. قبلا شنیده بودیم بین مربی یا باشگاه با اینجنتی اختلاف هایی پیش آمده و منجر به درگیری لفظی هم شده اما برای اولین بار است که کار به درگیری فیزیکی کشید و شاید به همین دلیل باورش سخت است، آن هم وقتی یک طرف ماجرا سرمربی است که جزو کم حاشیه ترین و آرام ترین ها به حساب می آید. به هر حال این رخ داد و حالا شاید ماجرایش برای خیلی ها جذاب باشد. اینکه چرا این رخ داد و چه کسی آغاز نماینده بود. همه چیز از بازی تدارکاتی پدیده و بادران آغاز شد، جایی که شاید برای همه سوال گردد که چرا رضا مهاجری در آنجا حضور داشت. ظاهرا در زمین راه آهن که بازی پدیده و بادران برگزار می شد، قرار بود ساعت 5،7 عصر تمرین تیم نساجی آغاز گردد. این زمین چند روزی است که در چنین ساعتی در اختیار نساجی قرار گرفته تا در آنجا تمرین نمایند.

همه چیز از سلطان آغاز شد

از آنجا که بازی پدیده- بادران طول کشید و به ساعت 8 شب هم رسید، رضا مهاجری و اعضای تیمش به زمین راه آهن رفتند تا بلافاصله بعد از بازی، تمرینات شان را آغاز نمایند. بازی که تمام شد، رضا مهاجری به رسم ادب، سمت فرهاد کاظمی رفت تا با او خوش و بش کند. کاظمی وقتی مهاجری را بغل می نماید، به او می گوید: چطوری سلطان؟ که ناگهان از چند متر آنطرف تر صدایی بلند می گردد: سلطان؟ کدام سلطان؟ او سلطان که نیست... این صدای اینجنتی بود که کنار زمین ایستاده بود و در ادامه صحبت هایش ظاهرا ناسزا هم گفت.

همین ناسزاها هم باعث شد بحث بالا بگیرد که در این لحظه، اینجنت مورد نظر سوییچ ماشینش را به سمت صورت مهاجری پرتاب می نماید و از قضا به بینی سرمربی نساجی می خورد و باعث خونریزی می گردد. همین خونریزی کافی بود تا اعضای تیم نساجی روی سر اینجنت بریزند و او را کتک بزنند. بعد از این اتفاقات، رضا مهاجری تصمیم می گیرد از اینجنت مورد نظر شکایت کند و به پزشکی قانونی می رود. هنوز مهاجری شکایت نکرده بود که در عین ناباوری چند سرمربی واسطه می شوند و در تماس با مهاجری از او می خواهند کوتاه بیاید. رضا مهاجری هم که بینی اش بدجور آسیب دیده بود، تصمیم گرفت تلفن همراهش را خاموش کند تا شکایتش را انجام دهد.

او دیروز به کلانتری رفت و شکایت خود را تنظیم کرد. نکته جالب این است که واسطه ها همچنان در کوشش هستند و از طرف اینجنت مورد نظر پیام می فرستند که ضارب می خواهد برای عذرخواهی و حتی بوسیدن پای مهاجری بیاید اما سرمربی نساجی نه تنها این درخواست را قبول نکرده، بلکه حتی قرار است به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال هم از این اینجنت شکایت کند. حالا باید دید این ماجرا به کجا می کشد و آیا شکایت پیگیری می گردد یا اینکه واسطه ها اجازه نمی دهند.

مجله زیتوا: مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 4168

به "همه چیز از سلطان آغاز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه چیز از سلطان آغاز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید