واشنگتن صحنه درگیری طرفداران و مخالفان ترامپ شد

به گزارش راه ساری، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، گروه های محافظه کاری که مدعی به سرقت رفتن انتخابات 2020 از دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا هستند، در شهرهای سراسر کشور دست به تظاهرات زدند حال آنکه اعتراضات در واشنگتن دی سی به خشونت کشیده شد.

واشنگتن صحنه درگیری طرفداران و مخالفان ترامپ شد

طبق گزارش ها، گروه راستگرای پسران افتخار که حامی ترامپ هستند و چپگراهای آنتیفا که از جو بایدن نامزد دموکرات حمایت می نمایند؛ شب گذشته در مرکز واشنگتن با یکدیگر درگیر شدند تا آنجا که پلیس با توسل به اسپری فلفل، آنها را از هم جدا کرد.

شمار اعضای گروه پسران افتخار که تجمع خود را از مقابل هتل ترامپ آغاز کردند؛ به 200 نفر می رسید حال آنکه خشونت ها از بعد از تاریکی هوا و وقتی آغاز شد که آنتیفا در گروه های کوچک، به قصد درگیری وارد خیابان ها شد.

در این بین، یک درگیری مسلحانه به وقوع پیوست و سه نفر هم بازداشت شدند.

شهر آتلانتای ایالت جورجیا نیز شاهد تظاهرات حامیان ترامپ بود حال آنکه در ایالت کلیدی میشیگان هم شرایط مشابهی گزارش شد.

شماری از معترضان هم مقابل دیوان عالی آمریکا تجمع کردند تا به سخنرانی مایکل فلین مشاور اسبق امنیت ملی کاخ سفید که مشمول عفو ویژه ترامپ شد؛ گوش نمایند. او از معترضان خواست بر مطالبه خود مبنی بر تغییر نتیجه انتخابات به نفع ترامپ پافشاری نمایند.

روز گذشته، ترامپ در واکنش به اخبار رسانه های این کشور مبنی بر پیروزی جو بایدن نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر، با انتشار پیغام هائی توییتری به موضع گیری در این خصوص پرداخت.

وی در این باره نوشت: من انتخابات را بُردم، اما به یاد داشته باشید که من فقط به آرای قانونی فکر می کنم، نه به رای دهندگان جعلی و متقلبانه که از هر جایی سر برآوردند. چه رسوایی بزرگی.

وی در پیغام توییتری دیگری نوشت: ما تازه جنگ را آغاز نموده ایم!

این در حالیست که دادگاه عالی آمریکا روز آدینه درخواست ایالت تگزاس و ستاد دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا برای ابطال نتایج انتخابات در 4 ایالت این کشور را رد کرد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی، تفریحی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 13269

به "واشنگتن صحنه درگیری طرفداران و مخالفان ترامپ شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واشنگتن صحنه درگیری طرفداران و مخالفان ترامپ شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید