وعده لاپورتا به هواداران بارسلونا برای بازار ژانویه

به گزارش راه ساری، رئیس باشگاه بارسلونا به هواداران این تیم وعده داد که با خرید بازیکنان تازه در پنجره بعدی جابجایی به بهبود اوضاع آبی و اناری ها کمک کند.

وعده لاپورتا به هواداران بارسلونا برای بازار ژانویه

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه مارکا، خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا شب گذشته (جمعه) در یک پیام ویدئویی، وعده های امیدوار کننده ای با هواداران این تیم داشت. او ابتدا گفت که او دیگر مدیران باشگاه بارسلونا تمام تلاش خود را انجام می دهند تا در ماه ژانویه با خرید بازیکنان تازه تیم را تقویت کنند و در بخشی دیگر از صحبت هایش خواهان اتحاد میان اعضا و هواداران باشگاه شد.

لاپورتا در این پیام 36 ثانیه ای که روی سکوهای ورزشگاه نوکمپ ضبط و در شبکه های اجتماعی منتشر شده است، خطاب به هواداران بارسلونا که از حذف این تیم از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا ناراحت هستند، گفت: من هم مانند شما از بابت حذف تیم از لیگ قهرمانان ناراحتم. همه ما موافقیم که تیم نیاز دارد تقویت شود. مشکل این است که قراردادهای فعلی ما با بازیکنان دارای چنان ارقام بالایی است که دست ما را برای پرداخت حقوق به بازیکنان تازه می بندد. ما در جستجوی فرمولی تازه برای تقویت تیم در پنجره جابجایی زمستانی هستیم و تا الان هم تمام تلاش مان را انجام داده ایم و باز هم ادامه می دهیم.

لاپورتا در پایان گفت: اکنون من از شما هواداران می خواهم که همگی برای کمک به باشگاه و گذر از این مقطع متحد باشید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 بهمن 1400 بروزرسانی: 4 بهمن 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 14458

به "وعده لاپورتا به هواداران بارسلونا برای بازار ژانویه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وعده لاپورتا به هواداران بارسلونا برای بازار ژانویه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید