جشن کریسمس و شادی سر زدن به آرشیو فیلم های کریسمسی

به گزارش راه ساری، به نظر می رسد، ایده کلی این است که Netflix دارای اصالت بیشتری است اما آمازون انتخاب های بهتری نسبت بدان دارد و دومین سرویس جریانی است که بیشتر جشن فیلم را در دوره جشن کریسمس برگزار می نماید. 558 مورد از فیلم های مناسب ایام کریسمس وجود دارند که ما در این مقاله مجله خبرنگاران، قصد داریم شما را با برترین های کریسمس آشنا کنیم. با مطالعه فهرست فیلم های کریسمس می توانید ایامی شاد و شیرین در جشن کریسمس برای خود و اطرافیانتان بسازید. با ما همراه باشید که جشن کریسمس متفاوتی با فیلم هایی زیبا خواهیم داشت.

جشن کریسمس و شادی سر زدن به آرشیو فیلم های کریسمسی

الف یا Elf (سال 2003)

ما در طول سال ها شاهد انواع فیلم های کریسمس عجیب و غریب بوده ایم و این یکی مورد در بین فیلم های مناسب ایام کریسمس، شیک ترین هاست. این فیلم داستان مردی از نسل بشر هست که بعضی معتقدند او یکی از سانتاها بوده و زمانی که نوزاد بوده، در قالب بچه یتیم به میان مردم فرستاده شده است. Ferrell خنده دار بوده و نقطه عطف فیلم هست و یاری بسیاری به ستاره نو Zooey Deschanel می نماید.

کریسمس مادران بد یا A Bad Moms Christmas (سال 2017)

یک فیلم کمدی کریسمس آمریکا در سال 2017 بوده که به وسیله جان لوکاس و اسکات مور نوشته شده است. سه زن که حال مادر شده اند (میلا کونیس، کریستن بل و کاترین هان) با مادران خود (کریستین بارانسکی، شریل هینس و سوزان سراندون) در تعطیلات کریسمس دیدار می نمایند و جریان فیلم ماجراهای دیدار آنان را مطرح می نماید. فیلم برداری این فیلم در ماه می 2017 در آتلانتا، جورجیا شروع شد و این فیلم به وسیله STXfilms در ایالات متحده در تاریخ 1 نوامبر 2017 منتشر شد. داستان فیلم شاد و پر از جوک های سرحال نماینده هست و برای روزهای جشن کریسمس توصیه می گردد. این فیلم در بین فیلم های کریسمس، 130 میلیون دلار در سراسر دنیا فروش داشته است.

تعطیلات یا The Holiday (سال 2006)

این فیلم، یک فیلم کمدی عاشقانه آمریکایی بوده که به وسیله نانسی مایرز تهیه و کارگردانی شده است. ستاره های آن کامرون دیاز و کیت وینسلت به عنوان آماندا و Iris بوده که دو دوست از دو سوی اقیانوس اطلس هستند که برای فرار از دلهره در طول فصل کریسمس و تعطیلات، قصد تبادل خانه دارند و اتفاقاتی در این مسیر رخ می دهند که داستان را هیجان انگیز و در عین حال شاد می نمایند. The Holiday، اولین بار در تاریخ 6 دسامبر 2006 در اسپانیا و در 8 دسامبر 2006 در آمریکای شمالی و انگلستان منتشر شد و بیش از 205 میلیون دلار فروش داشت. منتقدان، طراحی بصری فیلم و اجرای بازیگران را تحسین می نماید و در نتیجه، این فیلم برای جشن کریسمس مناسب خواهد بود.

صلح بر روی زمین یا Peace on Earth/Little Drummer Boy with Will Ferrell & John C Reilly (سال 2010)

این فیلم، فیلم موزیکال مناسب برای جشن کریسمس هست و The Little Drummer Boy یک ترانه کریسمس بوده که در سال 1941 میلادی نوشته شده است. پیروزیت تجاری تنها پس از انتشار آن در سال 1982 و قرار گرفتن در رتبه سوم نمودار بریتانیا، منحصر بفرد بوده و یکی از برترین فروش های بووی در حرفه او بود. این فیلم، بیش از 400000 در انگلستان فروش داشت. آهنگ این فیلم به آهنگ کلاسیک کریسمس در ایالات متحده، کانادا و انگلستان تبدیل شده و به وسیله واشنگتن پست به عنوان دوئل پیروز در تاریخ موسیقی کریسمس نامگذاری شده است.

سرود کریسمس یا A Christmas Carol (سال 1969)

در شب کریسمس، جادوگر قدیمی به نام Ebenezer Scrooge به وسیله روح شریک سابق خود، یعقوب Marley دیدار می گردد. همسر مرحومش به او هشدار داده که یا راه خود را تغییر دهد و یا با عواقب زندگی پس از مرگ، روبرو گردد. Scrooge ظاهرا این پیشنهاد را رد نموده اما بعد از مدتی متوجه تغییراتی می گردد. او با سه روح روبرو می گردد که یکی نشانگر حوادث در زندگی گذشته بوده و روح دوم و روح کریسمس حال را نشان می دهند. شبح کریسمس به او نشان می دهد که چگونه زمانی که دیگر نیست، به یاد آورده می گردد. ارواح طی یک شب، به او فرصت می دهند تا راه های خود را اصلاح کند و انسان بهتری باشد. این فیلم در میان فیلم های مناسب ایام کریسمس، تاثیر گذار هست.

میهمانی کریسمس حزب یا Office Christmas Party (سال 2016)

این فیلم کمدی، مربوط به کریسمس آمریکا در سال 2016 به کارگردانی جاش گوردون و ویلیکک است و به وسیله جاستین مالن و لورا سولون و براساس داستان جان لوکاس و اسکات مور ساخته شد. در این فیلم بازیگران مطرح هالیوود نظیر جیسون بتمن، اولیویا مون، تی جی میلر، جیلیان بل، ونسا بایر، کورتنی ب. وانس، رابرت کوردری، کیت مک کینون و جنیفر آنیستون بازی نموده اند. این فیلم، در 9 دسامبر 2016 به وسیله Paramount Pictures منتشر شد و 114 میلیون دلار در سراسر دنیا فروش داشت.

شب سال نو یا New Years Eve (سال 2011)

شب سال نو، یک فیلم کمدی عاشقانه آمریکایی به کارگردانی Garry Marshall است. این فیلم دارای ستارگانی نظیر هالی بری، جسیکا بیل، جان بون جوی، ابیگیل برسلین، لوداکریس، رابرت دنیرو، جاش دوامل، زکفرون، هکتور الیزوندو، کاترین هیکل، اشتون کاتچر، استایل میرز، لای میشل، سارا جسیکا پارکر، میشل پفیفرس، جیک ت. آستین، تیل شوئیگر، هیلاری سوانک، صوفیا ورگارا، کارلا گگینو و آللیما میلان هست. شب سال نو، دومین جایزه غیر رسمی فیلم های کمدی عاشقانه کارگردان گری مارشال را از آن خود نموده و در یک تعطیلات یک روزه اجرا شده و شامل داستان های مختلف می گردد. شب سال نو در تاریخ 9 دسامبر 2011 منتشر شد و 142 میلیون دلار فروش داشت.

سانتا را بگیرید یا Get Santa (سال 2014)

این فیلم در بین فیلم های کریسمس، داستان یک پدر و پسر است که قصد دارند تا ایام کریسمس را با هم سپری نمایند و در این بین، متوجه می شوند که سانتا در حالی که سورتمه اش آسیب دیده، در گاراژ آن ها به خواب رفته است و پلیس در حال تعقیب او هست. این فیلم، سراسر خنده است و اوقاتی خوش را در کریسمس برای شما می سازد.

ماریا کری تمام چیزی که من برای کریسمس می خواهم، تو هستی یا Mariah Careys All I Want For Christmas Is You (سال 2017)

این فیلم، داستان ماریای جوان هست که رویاهای یک سگ را برای سال نو می بیند. این رویای او پس از تماشا یک توله سگ به نام شاهزاده در فروشگاه حیوانات خانگی محلی، از بین رفت. باید دید که آیا او می تواند مسئولیت این سگ را بر عهده بگیرد؟! این فیلم بسیار زیباست و برای ایام کریسمس توصیه می گردد.

منبع: همگردی
انتشار: 22 دی 1401 بروزرسانی: 22 دی 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 14715

به "جشن کریسمس و شادی سر زدن به آرشیو فیلم های کریسمسی" امتیاز دهید

2 کاربر به "جشن کریسمس و شادی سر زدن به آرشیو فیلم های کریسمسی" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشن کریسمس و شادی سر زدن به آرشیو فیلم های کریسمسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید