پلمب بعضی پاساژهای جیرفت بدون هماهنگی و حبس شدن نگهبانان

به گزارش راه ساری، خبرنگاران/کرمان جمعی از بازاریان و کسبه پاساژهای پلمب شده توسط بهداشت محیط و اماکن در جیرفت مقابل اتاق اصناف تجمع و خواستار اجرای یکسان عدالت شدند.

پلمب بعضی پاساژهای جیرفت بدون هماهنگی و حبس شدن نگهبانان

علی میرکهنوج رئیس اتاق اصناف جیرفت در حاشیه تجمع جمعی از بازاریان در اعتراض به عدم رعایت عدالت در اجرای قانون ضمن گلایه از تصمیمات اتخاذ شده در ستاد مقابله با کرونای جیرفت گفت: متاسفانه تصمیماتی که در مورد بازار گرفته می گردد کارشناسی نیستند و ضروری است در این تصمیم گیری ها از کارشناسان بازار و یا روسای اتحادیه های مختلف صنفی استفاده گردد.

وی رعایت نکات بهداشتی در شروع به کار بازار را مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد:با رعایت مولفه های بهداشتی باید نسبت به بازگشایی بازار اقدام کرد چرا که اگر بخشی از بازار بسته باشد ازدحام در دیگر صنوف همکار که در یک صنف خدمات می دهند بیشتر می گردد و این امر نه تنها یاری نمی کند بلکه باعث مسائل بیشتری خواهد شد.

میرکهنوج حمایت از اصنافی که بر اساس مصوبات ستاد مبارزه با کرونا ویروس تعطیل شده اند را الزامی دانست و گفت: مردم نسبت به رعایت فاصله اجتماعی در کاهش انتقال ویروس شناخت پیدا نموده اند و از طرفی هیچگونه حمایت اقتصادی در ستاد ملی کرونا از بازار نمی گردد لذا انتظار است بازار هم با رعایت نکات بهداشتی و نظارت همه مجموعه ها به کار خود ادامه دهد.

رئیس اتاق اصناف جیرفت از پلمب بعضی پاساژها بدون هماهنگی انتقاد کرد و اضافه نمود: به دلیل عدم هماهنگی و پلمب در شب نگهبانان پاساژها دربند مانده اند!

آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 8604

به "پلمب بعضی پاساژهای جیرفت بدون هماهنگی و حبس شدن نگهبانان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلمب بعضی پاساژهای جیرفت بدون هماهنگی و حبس شدن نگهبانان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید