پیشنهاد یک پرسپولیسی برای برگزاری داربی محبت آمیز بدون تماشاگر

به گزارش راه ساری، مرتضی فنونی زاده معتقد است برگزاری داربی تهران بدون حضور تماشاگران در فصل آماده سازی تیم ها به هر دو تیم یاری می نماید.

پیشنهاد یک پرسپولیسی برای برگزاری داربی محبت آمیز بدون تماشاگر

مرتضی فنونی زاده در گفت وگو با خبرنگاران، درباره عملکرد پرسپولیس در جام شهدا و اتمام این رقابت ها با پیروزی پرگل پرسپولیس مقابل نیروی زمینی ارتش گفت: تقریبا 90 درصد شاکله تیم در این دیدار بازی کرد. جوانان هم اضافه شدند و چندین بار گل زدند. به نظرم علیپور باید بیشتر دقت کند.

وی درباره وضعیت نیروی زمینی در این دیدار یادآور شد: نیروی زمینی از لیگ دسته دو به لیگ دسته یک ملحق شده است. داشته های این تیم در همین حد بود.

پیشکسوت پرسپولیس درباره تاثیرگذاری کالدرون در وضعیت تیمی پرسپولیس گفت: باید منتظر بازی های سخت تر از این باشیم. به نظرم تا آغاز لیگ برتر وقت هست چون زمان آغاز رقابت ها معین نشده است. باید یک بازی تدارکاتی خوب با تیم های شهرستانی برگزار نمایند. بازی با تیم های لیگ یک و لیگ دو به درد پرسپولیس نمی خورد.

فنونی زاده تاکید نمود: اگر داربی استقلال و پرسپولیس بدون حضور تماشاگران برگزار گردد، بسیار تاثیرگذار است و معین می نماید کت در فصل جابجایی تن کدام تیم بوده است. این اتفاق بسیار مثبت است. بازی پخش مستقیم گردد اما طرفداران برای برگزاری راحت تر مسابقه، حضور نداشته باشند.

وی گفت: هر چقدر پرسپولیس بیشتر بازی کند، بهتر است. این بازی ها ترکیب اصلی تیم را هم معین می نماید.

مدافع سال های دور پرسپولیس درباره ترافیک بازیکنان نامدار در ترکیب این تیم گفت: پارسال پرسپولیس کمبود بازیکن داشت اما سال جاری دست کالدرون باز است. او باید به خوبی از بازیکنانش استفاده کند. این ترافیک به افزایش رقابت میان بازیکنان هم یاری می نماید. البته در خط حمله گزینه نهایی معین است اما باید جایگزین علیپور هم معین گردد.

وی ادامه داد: پارسال فشار بازی ها روی علیپور زیاد بود و نتوانست به اندازه کافی استراحت کند. در خط دفاعی با آمدن کنعانی زادگان، مدافعان بیشتر استراحت می نمایند.

فنونی زاده درباره عدم جذب هافبک باتجربه نیز اظهار کرد: به جای جذب چند بازیکن و هافبک نامدار باید یک مهاجم تمام عیار به خدمت گرفته گردد. نمی دانم چرا با طارمی مذاکره نشد. لیگ برتر ما از لیگ دسته اول پرتغال بهتر است. زمانی می گفتیم کی روش بازیکنان را ترغیب به حضور در اروپا می نماید اما الان مدیرعامل و هیات مدیره باید بیشتر از این برای جذب بازیکنان مدنظر کوشش نمایند.

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: امیر روستایی که مقابل نیروی زمینی هم گل زد، بازیکن خوبی است اما احتیاج به کسب تجربه دارد.

فنونی زاده با اشاره به ترکیب بازی پرسپولیس گفت: سیستم پرسپولیس در این دو بازی 1-3-2-4 بود. این ترکیب مقابل نیروی زمینی جواب می دهد اما مقابل سایر تیم ها باید بیشتر حمله کنیم. نباید مانند فصل گذشته یک گل بزنیم و عقب بکشیم.

او درباره استفاده از وحید امیری در خط حمله پرسپولیس با نظر کالدرون گفت: در سیستم 1-3-2-4 بیشتر وینگرها گلزنی می نمایند. اگر تیم هجومی باشد وینگرها هم گلزنی می نمایند.

مجله زیتوا: مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 3991

به "پیشنهاد یک پرسپولیسی برای برگزاری داربی محبت آمیز بدون تماشاگر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد یک پرسپولیسی برای برگزاری داربی محبت آمیز بدون تماشاگر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید