کاروان زیر سایه خورشید به جیرفت رسید

به گزارش راه ساری، کاروان زیر سایه خورشید، طبق روال سال های گذشته در دهه کرامت با هدف عیادت از بیماران و رهایی محکومان جرائم غیرعمد از طناب دار، امروز وارد جیرفت شد.

کاروان زیر سایه خورشید به جیرفت رسید

به گزارش خبرنگار ، حسین مشایخی رئیس ستاد احیای سیره رضوی جنوب کرمان در حاشیه اولین روز حضور کاروان زیر سایه خورشید در جنوب کرمان گفت: طبق روال سال های گذشته کاروان زیر سایه خورشید در دهه کرامت به جنوب کرمان سفر می کند و امروز 11 تیر وارد شهر جیرفت شدند.

او با بیان اینکه خدام حرم مطهر امام رضا (ع) به مدت چهار روز تا شنبه 14 تیر در جنوب کرمان حضور دارند، افزود: یکی از برنامه های کاروان زیر سایه خورشید، دیدار با خانواده های شهدا، ایثارگران و جانبازان و عیادت از بیماران است.

مشایخی با اعلام اینکه از اصلی ترین برنامه های کاروان زیر سایه خورشید دیدار با اولیای دم به منظور جلب رضایت آنها برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد محکوم به اعدام است، شرح داد: حضور هر ساله کاروان زیر سایه خورشید، خیر و برکات زیادی برای زندانیان و خانواده های نیازمندان به همراه دارد و همان طور که شاهد هستیم سال های گذشته تعدادی از زندانیان جرائم غیر عمد محکوم به اعدام به واسطه پرچم مطهر حرم رضوی از طناب دار رهایی یافته و به تعدادی از نیازمندان نیز کمک هایی شده است.

او بیان داشت: از دیگر برنامه های امسال کاروان زیر سایه خورشید سفر به جبالبارز شمالی، شهرستان عنبرآباد، جبالبارز جنوبی، رودبار جنوب، فاریاب و هنزا است که در روز های آینده انجام می شود.

رئیس ستاد احیای سیره رضوی جنوب کرمان با بیان اینکه امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری جشن بزرگ ضامن آهو نیست، افزود: برنامه های کاروان زیر سایه خورشید به صورت محدود و با رعایت کامل نکات بهداشتی مطابق پروتکل های بهداشتی اجرا می شوند.

ب

مجله ابوذریون: مجله خبری و تحلیلی

مجله عکس: آشنایی با هنر عکاسی و تصویربرداری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 10421

به "کاروان زیر سایه خورشید به جیرفت رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاروان زیر سایه خورشید به جیرفت رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید