کتابخانه های عمومی محور رشد علمی جامعه هستند

به گزارش راه ساری، خبرنگاران/لرستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: کتاب و کتابخانه های عمومی محور اساسی رشد علمی جامعه هستند و ترویج فرهنگ کتابخوانی لازمه رشد جامعه است.

کتابخانه های عمومی محور رشد علمی جامعه هستند

دکتر بهرام ستاری اظهار کرد: با توجه به مباحث مطرح شده در این جلسه، فضای مجازی نمی تواند جایگزین کتاب فیزیکی باشد از این رو باید مبتکرانه عمل نموده و دستور کارهای کارشناسی شده را در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی استان را مورد بحث قرار داد.

وی افزود: با توجه به تخصیص اعتبار لازم از مصوبات سفر اخیر هیات دولت در لرستان به منظور ساخت و تکمیل پروژه های کتابخانه عمومی، ضرورت دارد با تشکیل کارگروهی با حضور همه دستگاه های ذیصلاح، تسریع در تکمیل این پروژه ها صورت پذیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان در مورد تصمیمات اتخاذ شده گفت: تسریع در واگذاری ساختمان شمال شهر خرم آباد جهت راه اندازی کتابخانه عمومی، همکاری ادارات در واگذاری ساختمان در منطقه ها روستایی جهت راه اندازی پیشخوان کتاب، الزام شهرداری های استان جهت تسلیم بودجه سال 99 و بودجه مصوب سال 1400 به کتابخانه های عمومی و تشویق دانش آموزان جهت عضویت در کتابخانه های عمومی از مهمترین تصمیماتی بود که در این جلسه به تصویب رسید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 فروردین 1401 بروزرسانی: 6 فروردین 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 14525

به "کتابخانه های عمومی محور رشد علمی جامعه هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتابخانه های عمومی محور رشد علمی جامعه هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید