کدام آزمون های استخدامی روز آدینه 27 دی ماه برگزار می گردد؟

به گزارش راه ساری، مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور درباره جزئیت برگزاری دو آزمون استخدامی در روز آدینه 27 دی ماه 98 شرح داد.

کدام آزمون های استخدامی روز آدینه 27 دی ماه برگزار می گردد؟

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران بیان نمود: آزمون پزشکان متخصص در قالب هفتمین دوره آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی با حضور 293 داوطلب در 22 مرکز استان در روز آدینه 27 دی برگزار می گردد، همچنین آزمون فراخوان طرح شناسایی مدیران آینده سازمان تامین اجتماعی سال 1398 نیز با رقابت 7 هزار و 107 نفر شامل 1 هزار و 778 نفر زن و 5 هزار و 329 نفر مرد روز آدینه 27 دی ماه 98 برگزار خواهد شد.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور درباره تاریخ پرینت کارت آزمون گفت: کارت شرکت در آزمون کلیه داوطلبان از امروز سه شنبه 24 دی ماه 98 برای مشاهده و پرینت بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت.

وی گفت: کلیه داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون، برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ مشخص شده به سایت سازمان سنجش مراجعه و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه ای و یا اطلاعات ثبت نامی از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه نمایند و براساس آدرس و زمان مشخص شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند.

توکلی تاکید نمود: برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

وی یادآور شد: فرآیند برگزاری آزمون صبح از ساعت 8 صبح است و در ورودی ِحوزه های امتحانی برای آزمون رأس ساعت 7:30 صبح بسته خواهد شد لذا داوطلبان ضروری است قبل از بسته شدن در های ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند.

واحدی: واحدی: وبسایت خبری، تفریحی و سرگرمی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 7544

به "کدام آزمون های استخدامی روز آدینه 27 دی ماه برگزار می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کدام آزمون های استخدامی روز آدینه 27 دی ماه برگزار می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید