کسب 6 عنوان قهرمانی حاصل کوشش آزاد و فرنگی کاران در تمامی رده های سنی

به گزارش راه ساری، تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی در تمامی رده های سنی با کسب 46 مدال پیروز به کسب عنوان قهرمانی در آسیا در سال 2017 شدند.

کسب 6 عنوان قهرمانی حاصل کوشش آزاد و فرنگی کاران در تمامی رده های سنی

به گزارش خبرنگاران وبه نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت های کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی آسیا به ترتیب در رده های سنی بزرگسالان، جوانان و نوجوانان اردیبهشت، خرداد و تیرماه در کشورهای هند، چین تایپه (تایوان) و تایلند برگزار گردید.

از نکات حائز اهمیت این رقابت ها قهرمانی تیم های ملی ایران در تمامی رده های سنی در این مسابقات بود و این پیروزیت با کوشش اعضای کادر فنی، سرپرستی و کشتی گیران کشورمان و با کسب 22 مدال طلا، 13 نقره و 11 برنز بدست آمد.

نتایج کشتی گیران کشورمان در رقابت های فوق به توضیح زیر است:

تیم کشتی آزاد نوجوانان ایران با کسب 4 مدال طلا، 2 نقره و 2 برنز و 79 امتیاز قهرمان رقابت های آسیایی تایلند شد.

تیم کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان با کسب 3 مدال طلا، 5 نقره و یک برنز و 87 امتیاز عنوان قهرمانی رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی آسیا در تایلند را از آن خود کرد.

تیم ملی کشتی آزاد جوانان با کسب 3 مدال طلا، 2 نقره و 2 برنز و با 69 امتیاز به عنوان قهرمانی رقابت های آسیایی 2017 در چین تایپه رسید.

تیم ملی کشتی فرنگی جوانان با کسب 5 مدال طلا و 2 مدال نقره و کسب 71 امتیاز قهرمان رقابت های آسیایی 2017 در شهر تایچونگ کشور چین تایپه شد.

تیم کشتی آزاد بزرگسالان ایران با کسب 3 مدال طلا، یک نقره و 4 برنز و 71 امتیاز به عنوان قهرمانی سی اُمین دوره رقابت های کشتی آزاد آسیا در هند رسید.

تیم کشتی فرنگی بزرگسالان ایران با 4 مدال طلا، یک نقره و 2 برنز و کسب 69 امتیاز بعنوان قهرمانی بیست وهفتمین دوره رقابت های کشتی فرنگی آسیا در هند رسید.

قطعا پیروزیت های کسب شده مقدمه ای برای حضور پیروز در بازی های آسیایی 2 18 جاکارتا و المپیک 2 2 توکیو با میدان دادن به جوانان و توجه ویژه به پشتوانه سازی است.

منبع: تسنیم
انتشار: 9 فروردین 1399 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 7932

به "کسب 6 عنوان قهرمانی حاصل کوشش آزاد و فرنگی کاران در تمامی رده های سنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کسب 6 عنوان قهرمانی حاصل کوشش آزاد و فرنگی کاران در تمامی رده های سنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید