کشورهای شرق آسیا از والیبال ایران هراس دارند

به گزارش راه ساری، خبرنگاران: سرمربی پیشین تیم ملی والیبال پاکستان گفت: والیبال ما به جایی رسیده که کشورهای شرق آسیا از آن هراس دارند چه برسد به پاکستان و بحرین و اندونزی که تیم های درجه چهارم آسیا به حساب می آیند.

کشورهای شرق آسیا از والیبال ایران هراس دارند

علی معمری در آستانه شروع مسابقات والیبال انتخابی قهرمانی دنیا در تهران به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: قبل از هر چیز باید بگویم اگر میزبانی این مسابقات را نگرفته بودیم خیلی بهتر بود. برای کشوری مثل ایران دیگر چندان مناسب نیست که از تورنمنت های این چنینی میزبانی کند. ما باید به فکر میزبانی مسابقات بزرگتر و مهمتر باشیم.

مربی پیشین تیم ملی ادامه داد: طبق قوانین، 9 بازیکن حاضر در مسابقات قهرمانی دنیا سال آینده باید از تیمی که در مسابقات انتخابی حاضر هستند، باشند. یعنی ولاسکو فقط می تواند 3 تغییر در تیمش برای اعزام به لهستان داشته باشد. تغییر همین 3 بازیکن هم فرصتی است تا به جوانان حاضر در اردو هم مجالی برای تجریه یک بازی رسمی و جدی داده گردد.

سرمربی پیشین تیم ملی پاکستان در خصوص حریفان ایران گفت: حریفان ما در تهران، تیم نیستند! آنطور که من شنیده ام تیم پاکستان، تمرینات منسجمی نداشته و حتی از حضور در تهران انصراف داده ولی به خاطر جریمه کنفدراسیون والیبال آسیا مجبور شده به تهران بیاید. حریفان ما سیستم خاصی برای بازی ندارند و بازیکنان ما وقتی پا به زمین مسابقه می گذارند به صورت اتوماتیک 50 درصد برنده هستند.

معمری ادامه داد: والیبال ما به جایی رسیده که کشورهای شرق آسیا هم از ما می ترسند چه برسد به پاکستان و بحرین و اندونزی که تیم های درجه چهارم آسیا محسوب می شوند.

مسابقات والیبال انتخابی قهرمانی دنیا از فردا (چهارشنبه) با حضور تیم های ایران، پاکستان، بحرین و اندونزی در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران شروع می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 6 مهر 1398 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 4746

به "کشورهای شرق آسیا از والیبال ایران هراس دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشورهای شرق آسیا از والیبال ایران هراس دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید