گردنه اسدآباد مه آلود و بارانی است

به گزارش راه ساری، خبرنگاران/همدان رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان اسدآباد از مه آلود بودن گردنه این شهرستان همراه با بارش باران اطلاع داد.

گردنه اسدآباد مه آلود و بارانی است

ساسان رستمی در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: در حال حاضر تردد در این محور روان و عادی بوده و از رانندگان درخواست می گردد برای پیشگیری از هر حادثه ای در هنگام رانندگی با توجه به مه گرفتگی غلیظ فاصله طولی را از دیگر خودروهای در حال حرکت در این جاده رعایت نمایند.

وی در ادامه با اشاره به شروع طرح زمستانه شهرستان از 15 آذرماه تا 15 فروردین ماه سال آینده همزمان با سراسر کشور اعلام کرد: در راستای اجرای طرح سراسری فوق از هم اکنون به نیروهای راهداری شهرستان فراخوان داده شده و ماشین آلات راهداری آماده شده اند.

رستمی با اشاره به تعداد 45 نیروی حجمی راهداری اسدآباد اعلام کرد: در طرح زمستانه با احتساب 45 نیروی حجمی تعداد نیروهای راهداری به 55 تا 60 نفر افزایش می یابد که این تعداد نیرو با 28 دستگاه ماشین آلات برف روبی و خودروهای سبک، سنگین و نیمه سنگین خود در چهار راهدارخانه شهرستان شامل گردنه اسدآباد، محور چهاردولی و کلیایی و در مرکز اداره فعالیت خواهند داشت.

وی اعلام کرد: در راستای طرح زمستانه سال جاری اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان اسدآباد 10 هزار تن نمک و ماسه در انبارهای خود برای برف روبی دپو نموده که از این میزان نمک و ماسه حدود 2000 تن به نمک و مابقی به ماسه اختصاص دارد.

تور کیش: سفری هیجان انگیز به مروارید خلیج فارس

مجله سایه: گلچینی از بهترین های وب

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 12783

به "گردنه اسدآباد مه آلود و بارانی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گردنه اسدآباد مه آلود و بارانی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید