گوشی تاشوی سامسونگ 2500 دلار قیمت دارد

به گزارش راه ساری، به گزارش خبرنگاران به نقل از دیجیتال ترندز، منابع آگاه می گویند قرار است این گوشی تنها در انگلیس و به وسیله برخی مجاری توزیع و فروش خاص عرضه شوند.

گوشی تاشوی سامسونگ 2500 دلار قیمت دارد

یک کارمند سامسونگ که نامش فاش نشده و این اطلاعات را برای اولین بار در اختیار سایت گیزمودو قرار داده افزوده که این گوشی به صورت آزاد و بدون نصب سیم کارت به طور پیش فرض عرضه می گردد. هنوز معین نیست برنامه های سامسونگ برای عرضه این گوشی در کشورهای دیگر دنیا چیست.

گفته می گردد این گوشی دارای برخی گزینه های انتخابی نیز خواهد بود. اما قیمت گوشی تاشوی سامسونگ با ساده ترین گزینه ها کمتر از 1900 دلار نخواهد بود و لذا بسیاری از افراد عادی باید فکر خرید آن را از سر به در نمایند. بدیهی است که با افزایش رم و حافظه قیمت این گوشی بیشتر می گردد.

پیش از این برخی منابع خبری حداکثر قیمت گوشی تاشوی سامسونگ را 1850 دلار اعلام نموده بودند. در حال حاضر یکی از تازه ترین مدل های آیفون با قیمت 1000 دلاری در بازار پیشتاز است. این گوشی دارای یکی از سه نام Galaxy X، Galaxy F یا Galaxy Flex خواهد بود.

رونمایی رسمی از گوشی تاشوی سامسونگ در کنگره دنیای موبایل در بارسلون اسپانیا و در فوریه سال 2019 صورت می گیرد. گفته می گردد شرکت ال جی هم در نمایشگاه سی ای اس 2019 یک گوشی با نمایشگر تاشو عرضه می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 834

به "گوشی تاشوی سامسونگ 2500 دلار قیمت دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی تاشوی سامسونگ 2500 دلار قیمت دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید