10 مکان برای دیدن در کشورهای بالتیک

به گزارش راه ساری، این سه ایالت اگرچه همسایه هستند ، یک چمدان تاریخی بسیار متفاوت حمل می‌کنند که در معماری متنوع و منحصر به فرد مشهود است . علاوه بر میراث تاریخی ، کشورها نیز به طبیعت بکر آن افتخار می‌کنند . ده سایت‌هایی را بررسی کنید که نفس شما را در دریای بالتیک حمل خواهند کرد.

10 مکان برای دیدن در کشورهای بالتیک

10. مرکز علوم AHHAA ، Tartu ، استونی
بزرگ‌ترین مرکز علمی در کشورهای بالتیک هر کسی را دعوت می‌کرد و همه را دعوت می‌کرد . بازدیدکنندگان به علوم و همچنین فن‌آوری به شیوه‌ای جالب معرفی خواهند شد، بنابراین خانواده‌ها با مورد استقبال قرار خواهند گرفت.
چرا به آنجا بروی ؟
این مرکز نمایشگاه‌ها ، کارگاه‌ها ، planetarium و نمایش‌های تئاتر مختلف را ارائه می‌دهد .
9. تپه ، لیتوانی
این مکان زیارتی از تاریخ مرموزی برخوردار است . اعتقاد بر این است که از زمان قیام 1831 یک سنت برای خروج از تپه آغاز شده‌است . امروزه صدها هزار صلیب و تسبیح به همراه زائران و بازدیدکنندگان ایجاد می‌شود .
چرا به آنجا بروی ؟
حتی اگر شما یک مسیحی نیستید ، این یک مکان روحانی و یک مکان گیج‌کننده برای بازدید است . تپه Crosses یکی از جاذبه‌های معروف و منحصر به فرد است .
8. Jurmala ، لتونی
آب آبی یخی دریای بالتیک ممکن است زیباترین بخش‌های این سه ایالت باشد . این شهر تفریحی سرگرمی و اقامت متفاوتی ارائه می‌دهد که می ‌توان آن‌ها را در شهر یافت . با این حال ، طبیعت unpoiled جاذبه اصلی است .
چرا به آنجا بروی ؟
vacationers در اینجا برای دریا ، سواحل شنی سفید و جنگل‌های کاج که در روز داغ ، سایه exhilarating را عرضه می‌کنند ، کشیده می‌شوند .
7. Basilica of ، Aglona ، لتونی
کلیسای باروک در نظر گرفته شده‌است که یکی از زیباترین کلیساهای این کشور باشد . ساخت این basilica استثنایی در قرن 18 به پایان رسید . این یک مکان زیارتی مشهور است که هر ساله هزاران زائر را جذب می‌کند .
چرا به آنجا بروی ؟
شاهد این شگفتی معماری است که وصیتنامه خلوص و ایمان مسیحی است .
6. قلعه ناروا ، استونی
این قلعه که در 1256 توسط دانمارکی‌ها تاسیس شد ، بعدها توسط گروه شهسواران آلمانی Livonian آلمان خریداری شد ، و این قلعه شاهدی بر رویداده‌ای تاریخی پر آشوب است . این قلعه و بهترین قلعه دفاعی در کشور است .
چرا به آنجا بروی ؟
این قلعه مشهورترین جاذبه ناروا است ، این قلعه همچنین میزبان یک موزه است که به یادگیری در مورد کشور و گذشته تاریخی آن کمک می‌کند .
5. Cesis ، لتونی
این شهر در قرن 13 میلادی توسط برادران Livonian ساخته شده‌است . امروزه خرابه‌های آن یکی از جاذبه‌های اصلی در کنار تعدادی از نشانه‌های معماری دیگر است .
چرا به آنجا بروی ؟
Cesis همچنین خانه قدیمی‌ترین brewery در لتونی است و از بازدید کنندگان برای امتحان کردن خنک تازه استقبال می‌کند .
4. سوپ Curonian ، لیتوانی
آب دهان که به نام میراث جهانی یونسکو نام گذاری شده‌است، یک شگفتی طبیعی است . این شهر دارای آب دهانی 98 کیلومتر است که از تپه‌های شنی ساخته شده‌است که بین دریای بالتیک و Lagoon قرار گرفته‌است .
چرا به آنجا بروی ؟
این یکی از جالب‌ترین و شگفتی‌های طبیعی در کشور است .
3 - تالین ، استونی
کلیساهای تاریخی ، خیابان cobblestone ، کاخ‌ها ، موزه‌ها و گالری‌های نقاشی شده در دنیای فرهنگی تالین . با این حال ، این یک پایتخت کوچک است ، با این حال ، پر از تماشای زیبایی است . هدایت آن نیز آسان است .
چرا به آنجا بروی ؟
یک یا دو روز برای اکتشاف تالین کافی است - مکانی عالی برای گذراندن تعطیلات آخر هفته رمانتیک . در تابستان ، هوا ملایم است ، در حالی که در زمستان فرد می‌تواند از منظره برفی شمالی لذت ببرد .
2. ریگا ، لتونی
پایتخت لتونی بسیار تحت‌تاثیر فرهنگ آلمانی قرار گرفته‌است ، بنابراین از ویلنیوس یا تالین بسیار متفاوت است . شهر زیبای شهر ریگا ، وب خیابان‌های باریک و ساختمان‌های بلند تاریخی را به خود می‌بالد . خوب است که در آنجا گم شوید و فقط برای قدم زدن راحت باشید .
چرا به آنجا بروی ؟
بازدیدکنندگان بسیاری از رستوران‌ها و رستوران‌ها را پیدا خواهند کرد که سفر را زیبا و هموار خواهند کرد .
1. ویلنیوس ، لیتوانی
پایتخت زیبا به شهر قدیمی که یونسکو آن را محافظت می‌کند می‌بالد . تپه‌های مختلفی وجود دارند ،
از جایی که مناظر حیرت‌انگیز به شهر باز می‌شود . این شهر تاجی از برج Gediminas دارد که این گوهر گران بها از قرون میانه قرون‌وسطی است.
چرا به آنجا بروی ؟
بسیاری از نشانه‌های معماری ، مکان‌های فرهنگی ، رستوران‌ها ، میله‌ها و کافه‌ها آن مکان‌ها و سرگرمی‌های شما را تامین خواهند کرد .

zeetova.ir: مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون

انتشار: 6 بهمن 1401 بروزرسانی: 6 بهمن 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 19

به "10 مکان برای دیدن در کشورهای بالتیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 مکان برای دیدن در کشورهای بالتیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید