491 اثر در سیزدهمین جشنواره فیلم مستند و داستانی رضوی شرکت کردند

به گزارش راه ساری، به گزارش خبرنگاران، مجید جوادیان زاده عصر امروز در نشست هماهنگی برنامه های سیزدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی با اشاره به اینکه سال جاری نیز یزد میزبان سیزدهمین جشنواره است، گفت: در ابتدا یزد میزبانی جشنواره خوشنویسی رضوی را بر عهده داشت اما از چند دوره پیش، میزبانی جشنواره فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی بر عهده یزد گذاشته شده است.

491 اثر در سیزدهمین جشنواره فیلم مستند و داستانی رضوی شرکت کردند

وی با اشاره به اینکه سال جاری سیزدهمین دوره از این جشنواره به میزبانی یزد برگزار می گردد، از ثبت 491 اثر در سامانه جشنواره ملی فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی یزد اطلاع داد.

دبیر سیزدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی یادآور شد: این آثار از استان های مختلف کشور در سامانه این جشنواره به ثبت رسیده است.

جوادیان زاده گفت: از مجمموع 491 اثر ثبت شده در سامانه، 309 اثر داستانی و 182 اثر نیز مستند است.

وی بیشترین تعداد آثاررا مربوط به استان تهران دانست و اعلام کرد: تهران با ثبت 134 فیلم در سامانه رکوردار شرکت آثار در سیزدهمین جشنواره فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی است.

جوادیان زاده با اشاره به اینکه روز یکشنبه 15 مهرماه، آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره بوده است، اضافه نمود: بر این اساس سال جاری 491 اثر در این جشنواره شرکت نموده اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد توضیح داد: سیزدهمین جشنواره فیلم کوتاه رضوی یزد در دو بخش فرهنگ رضوی و سبک زندگی اسلامی و با هدف ترویج فرهنگ رضوی، گسترش فعالیت های فرهنگی و هنری مرتبط با سیره اهل بیت (ع) همچنین بهره گیری از منابع معتبر دینی و احادیث و روایات مرتبط با فرهنگ رضوی، آبان ماه سال جاری در یزد برگزار می گردد.

huseynvahedi.ir: واحدی: وبسایت خبری، تفریحی و سرگرمی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 اسفند 1401 بروزرسانی: 3 اسفند 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 376

به "491 اثر در سیزدهمین جشنواره فیلم مستند و داستانی رضوی شرکت کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "491 اثر در سیزدهمین جشنواره فیلم مستند و داستانی رضوی شرکت کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید