6.75 هکتار از اراضی دولتی در خراسان شمالی پس گرفته شد

به گزارش راه ساری، خبرنگاران/خراسان شمالی مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: با صدور رای هیت نظارت ماده 33 قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل ها و مراتع، تعداد هفت پرونده به مساحت 6.75 هکتار از اراضی دولتی این استان پس گرفته شد.

6.75 هکتار از اراضی دولتی در خراسان شمالی پس گرفته شد

محمدباقر منتظری در گفت و گو با خبرنگاران، اظهارکرد: از ابتدای امسال جلسات متعددی با حضور اعضاء هیت نظارت ماده 33 تشکیل و پس از آنالیز، آرای لازم صادر شد.

وی اضافه نمود:در صورت قطعیت رای توسط دیوان عدالت اداری و یا عدم اعتراض توسط مجریان طرح ها در مهلت قانونی سه ماه، این اراضی بر اساس ظوابط و دستور العمل های واگذاری به متقاضیان جدید واگذار خواهد شد.

منتظری ادامه داد: این زمین ها مربوط به پرونده های مجریان طرح های کشاورزی و غیر کشاورزی است که اراضی ملی را در اختیار دارندو مستاجر هستند.

وی اضافه نمود: این افراد به دلایل گوناگون از جمله تعلل، تخلف تغییر طرح و یا عدم پیشرفت فیزیکی مناسب طرح نتوانستند به تعهدات خود پایبند باشند.

منتظری اضافه نمود: از ابتدای امسال توسط دبیرخانه هیات تعداد 45مورد اخطاریه جهت پرداخت اجور معوق و یا تمدید قرارداد و تکمیل طرح صادر و به مدیریت های جهاد کشاورزی شهرستان ها جهت ابلاغ به مجریان طرحها ارسال شده است.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: گروهی متشکل از سه نفر کارشناسان ذی صلاح منتخب هیأت نظارت در شهرستان که به منظور بازدید و تهیه گزارش فنی و اجرایی از اراضی واگذار شده در چارچوب وظایف٬ انتخاب و حکم آنها توسط رییس هیأت نظارت استان (رییس سازمان جهاد کشاورزی) صادر می گردد.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان، تور لحظه آخری مالزی، تور مالزی نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان مالزی را از ما بخواهید.

kheimehnews.ir: با مجله اخبار شامگاهی خیمه نیوز همراه شوید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 خرداد 1401 بروزرسانی: 10 خرداد 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 7061

به "6.75 هکتار از اراضی دولتی در خراسان شمالی پس گرفته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6.75 هکتار از اراضی دولتی در خراسان شمالی پس گرفته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید