8 میلیارد تومان، برآورد اولیه خسارت سیل به محورهای مواصلاتی شمال استان کرمان

به گزارش راه ساری، خبرنگاران/کرمان معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای شمال استان کرمان درباره میزان خسارات احتمالی به محورهای و ابنیه های فنی شمال استان کرمان در پی جاری شدن سیلاب در این منطقه اعلام کرد: برآورد اولیه ما این است که حدود 8 میلیارد تومان جاری شدن این سیلاب به راه های شمال استان خسارت وارد نموده اما میزان دقیق این خسارات های فردا اعلام خواهد شد.

8 میلیارد تومان، برآورد اولیه خسارت سیل به محورهای مواصلاتی شمال استان کرمان

احسان عراقی زاده در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به آخرین شرایط راه های شمال استان کرمان در پی بارندگی های 24 ساعت گذشته در این منطقه گفت: در پی بارندگی های 24 ساعت اخیر در شمال استان کرمان بسیاری از راه های روستایی بخش گلباف و شهداد از توابع شهرستان کرمان دچار خسارت شده اند.

وی ادامه داد: بامداد امروز آدینه 29 فروردین ماه محور اندوهجرد - جهر به دلیل وجود آبنماها، مسدود شده بودند که با کوشش نیروهای راهداری در ساعت 10 صبح امروز این راستاها بازگشایی شدند ضمن آنکه در همین مدت نیز نیروهای امدادی از جمله جمعیت هلال احمر را با مسائل زیادی از سیلاب منطقه عبور داده و به منطقه جهر فرستاده شدند تا به مردم امدادرسانی نمایند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان با بیان این مطلب که 15 راه روستایی در جریان این سیل مسدود شده بودند که تمامی این راه های روستایی تا ساعت 11 صبح امروز بازگشایی شدند، اضافه نمود: راستا جهر - کشیت و کشیت - هرمک (سمت گلباف) نیز که صبح امروز به دلیل وجود آبنماها مسدود شده بود هم اکنون با حضور نیروهای امدادی در حال بازگشایی است.

وی درباره میزان خسارات احتمالی به محورهای و ابنیه های فنی شمال استان کرمان در پی جاری شدن سیلاب در این منطقه بیان نمود: برآورد اولیه ما این است که حدود 8 میلیارد تومان جاری شدن این سیلاب به راه های شمال استان خسارت وارد نموده اما میزان دقیق این خسارات های فردا اعلام خواهد شد.

عراقی زاده خاطر نشان کرد: حجم بارندگی شب گذشته در کرمان بسیار زیاد بوده به طوری که از همه ارتفاعات آب به مناطق پایین دست سرازیر شده است لذا حجم سیلاب بسیار زیاد بوده و جاده ها را حتی آنهایی که آبنما نیز نبوده اند، تخریب نموده است.

tour-france.ir: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

tour-canada.ir: برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 8673

به "8 میلیارد تومان، برآورد اولیه خسارت سیل به محورهای مواصلاتی شمال استان کرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "8 میلیارد تومان، برآورد اولیه خسارت سیل به محورهای مواصلاتی شمال استان کرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید