آتش سوزی جزیی درختان بوستان ارم همدان

به گزارش راه ساری، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان با بیان اینکه در شب گذشته آتش سوزی بوستان ارم جزیی بوده گفت: آتش سوزی مراتع و درختان روزانه به وفور اتفاق می افتد.

آتش سوزی جزیی درختان بوستان ارم همدان

محمدرضا بیاناتی در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به جزئی بودن آتش سوزی اظهار کرد: شب گذشته ساعت 23:45 دقیقه گزارشی مبنی بر آتش سوزی دو درخت در بوستان ارم به سامانه 125 داده شد.

وی ادامه داد: پس از اعلام گزارش به ایستگاه مرکزی، عوامل آتش نشانی برای اطفا حریق راهی محل شدند اما با توجه به ترافیک سنگین در بلوار ارم و تجمع مردم اکیپ های آتش نشانی ساعت 23:51 دقیقه به محل حادثه رسیدند.

بیاناتی شرح داد: به علت بی احتیاطی و عدم رعایت نکات ایمنی و همچنین عوامل طبیعی دیگر، روزانه چندین مورد آتش سوزی مراتع و درختان به سامانه 125 گزارش داده می شود.

وی در رابطه با علت آتش سوزی شب گذشته مطرح نمود: کارشناسان نیز در حال بررسی آتش سوزی و علت آن هستند اما احتمال آتش روشن کردن و بی احتیاطی شهروندان در خاموش کردن آن وجود دارد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان در سرانجام یادآور شد: این آتش سوزی جزئی بوده در صورتی که برخی از رسانه ها آن را خیلی بزرگ و گسترده جلوه داده اند.

parisro.ir: دیدار از زیباترین شهر اروپا و کشور فرانسه

italyro.ir: سفر به اروپای شگفت انگیز

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 3032

به "آتش سوزی جزیی درختان بوستان ارم همدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آتش سوزی جزیی درختان بوستان ارم همدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید