آغاز تمرینات نظامی بین المللی سی بریز در سواحل اوکراین در دریای سیاه

به گزارش راه ساری، وزارت دفاع اوکراین از آغاز مانورهای نظامی-دریایی بین المللی سی بریز-2019 در بندر اودسا (جنوب این کشور) خبر داد که در آن 32 کشتی، 24 هواپیما و بیش از 900 نیروی نظامی از 19 کشور جهان شرکت دارند.

آغاز تمرینات نظامی بین المللی سی بریز در سواحل اوکراین در دریای سیاه

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری نووستی، دفتر مطبوعاتی وزارت دفاع اوکراین امروز (دوشنبه) گفت که مانورهای نظامی-دریایی بین المللی تحت عنوان سی بریز-2019 در بندر اودسا، در سواحل دریای سیاه در جنوب این کشور آغاز شده است.

این مانورها از 1 الی 12 ماه جولای (10 الی 21 تیرماه) در مناطق دریایی، خشکی، هوایی و زیر آبی برگزار خواهد شد. در این تمرینات نظامی 19 کشور که اکثراً کشورهای عضو ناتو هستند، شرکت داشته و این تمرینات با مشارکت 32 کشتی، 24 فروند هواپیما و بیش از 900 نیروی نظامی برگزار می شود.

بر اساس اطلاعات وزارت دفاع اوکراین، در سال جاری هدف از این تمرینات نظامی تقویت عامل رودخانه ای است و در جریان فاز دریایی این مانورها قرار است شلیک توپخانه ای، فرود تیم های بازرسی و همچنین بهبود تعامل و همکاری بین کشورهای در عملیات ویژه مشترک برنامه ریزی شده مورد تمرین قرار بگیرد.

ناوشکن Carney نیروی دریایی آمریکا روز گذشته برای مشارکت در این مانورها، وارد آبهای ساحلی دریای سیاه شد. گارد ساحلی گرجستان نیز در این تمرینات نظامی مشارکت دارد.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان، تور لحظه آخری مالزی، تور مالزی نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان مالزی را از ما بخواهید.

kheimehnews.ir: با مجله اخبار شامگاهی خیمه نیوز همراه شوید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 اسفند 1401 بروزرسانی: 3 اسفند 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 3597

به "آغاز تمرینات نظامی بین المللی سی بریز در سواحل اوکراین در دریای سیاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز تمرینات نظامی بین المللی سی بریز در سواحل اوکراین در دریای سیاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید