شروع پذیرش دوره های کاردانی فنی نظام جدید در موسسه آموزش عالی کوشیار رشت

به گزارش راه ساری، پذیرش دانشجویان در دانشگاه فنی و حرفه ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی سال 1398 شروع شد.

شروع پذیرش دوره های کاردانی فنی نظام جدید در موسسه آموزش عالی کوشیار رشت

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی مؤسسه آموزش عالی کوشیار رشت، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی این مؤسسه با بیان این مطلب، گفت: ثبت نام و انتخاب رشته در آزمون دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی سال 1398 از روز یکشنبه 19 خرداد آغاز شده و تا روز یکشنبه 26 خرداد ادامه می یابد.

غلامرضا شجاع طلب اضافه نمود: متقاضیان ادامه تحصیل در مقطع کاردانی فنی طی تاریخ های فوق الذکر می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور در رشته های حسابداری، کامپیوتر (نرم افزار) و معماری در مؤسسه آموزش عالی کوشیار ثبت نام نمایند.

به گفته وی طبق اعلام سازمان سنجش آموزش کشور با توجه به اینکه پذیرش 9 رشته به وسیله آزمون است، رشته های کامپیوتر، حسابداری و معماری در مؤسسه آموزش عالی کوشیار رشت به وسیله آزمون خواهد بود. آزمون این رشته ها در روز آدینه 11 مرداد ماه 98 برگزار خواهد شد.

شجاع طلب توضیح داد: پذیرش دانشجو در در دانشگاه فنی و حرفه ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی به دو روش بدون آزمون و با آزمون است که 9 رشته با آزمون و 30 رشته بدون آزمون است.

به گزارش روابط عمومی مؤسسه آموزش عالی کوشیار، 9 رشته کاردانی نظام جدید پذیرش به وسیله آزمون شامل: الکتروتکنیک، کامپیوتر، مکانیک خودرو، تأسیسات مکانیکی، نقشه کشی معماری، حسابداری، تربیت بدنی، گرافیک، صنایع غذایی است.

همچنین 30 رشته بدون آزمون که پذیرش در آنها صرفاً با سوابق تحصیلی انجام می گیرد شامل الکترونیک، ساخت و فراوری، صنایع فلزی، صنایع چوب و مبلمان، چاپ، ساختمان، صنایع شیمیایی، صنایع نساجی، متالورژی، سرامیک، معدن، ناوبری، الکترونیک و مخابرات دریایی، مکانیک موتورهای دریایی، امور اداری، تربیت کودک، مدیریت خانواده، طراحی و دوخت، هنرهای تجسمی- نقاشی، امور دامی، امور زراعی و باغی، ماشین های کشاورزی، موسیقی، هتلداری و گردشگری، حمل و نقل، مکاترونیک، پویانمایی، فتوگرافیک، معماری داخلی، صنایع دستی است.

طبق اعلام سازمان سنجش کشور وجه ثبت نام این آزمون 275 هزار ریال، معادل 27 هزار و 500 تومان است.

دانش آموزان و یا فارغ التحصیلان شاخه تحصیلی نظری مجاز به ثبت نام هستند و می توانند برای اطلاعات بیشتر به سایت سازمان سنجش مراجعه نمایند.

مؤسسه آموزش عالی کوشیار رشت از جمله مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی استان گیلان است که با مجوز وزارت علوم در سال 1386 آغاز به کار کرده و در حال حاضر در 40 رشته گرایش به فعالیت آموزشی و پژوهشی مشغول می باشد.

انتهای رپرتاژ خبری

parisro.ir: دیدار از زیباترین شهر اروپا و کشور فرانسه

italyro.ir: سفر به اروپای شگفت انگیز

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 3395

به "شروع پذیرش دوره های کاردانی فنی نظام جدید در موسسه آموزش عالی کوشیار رشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع پذیرش دوره های کاردانی فنی نظام جدید در موسسه آموزش عالی کوشیار رشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید