آپدیت بعدی گنشین ایمپکت نقشه بازی را بزرگتر میکند

به گزارش راه ساری، سازندگان بازی گنشین ایمپکت اعلام کردند که قرار است در آپدیت نسخه 1.2 از این بازی یک منطقه تازه، به همراه دو شخصیت و خط داستانی جدید به بازی گنشین ایمپکت اضافه شوند. این آپدیت شاهزاده چاک و اژدها (The Chalk Prince and the Dragon) نام دارد و 23 دسامبر (3 دی) به طور عمومی عرضه می گردد.

آپدیت بعدی گنشین ایمپکت نقشه بازی را بزرگتر میکند
  • آنالیز Genshin Impact؛ بهترین بازی رایگان کنسول و موبایل

بازی گنشین ایمپک سال جاری به صورت رایگان عرضه شد و توانست با کیفیت مناسب خود به عنوان یک بازی رایگان، هواداران بسیاری پیدا کند. می توان تمام این بازی را با یک جمله شرح داد؛ افسانه زلدا: نفس وحش (The Legend of Zelda: Breath of the Wild) با شخصیت های انیمه ای. این بازی دقیقا همانند بازی افسانه زلدا: نفس وحش بازیکنان را در یک جهانی عظیم قرار می دهد و به آن ها اجازه می دهد در طبیعت این جهان که قوانین منطقی مخصوص به خود را دارد، آزاد باشند. به دنبال محبوبیت بازی گنشین ایمپکت، سازندگان آن تصمیم گرفته اند تا در جدیدترین آپدیت این بازی میزان قابل توجهی از محتوا را به بازی گنشین ایمپکت اضافه نمایند.

اصلی ترین ویژگی این آپدیت، منطقه ای جدید به نام دراگون اسپاین (Dragonspine) است که به نقشه بازی اضافه می گردد. این منطقه که از کوهستان های یخ زده تشکیل شده، یک مکانیک جدید به بازی اضافه می نماید؛ بازی کنان باید هنگامی که یخبندان گشت وگذار می نمایند خود را گرم نگه دارند. در منطقه دراگون اسپاین موجودات جدیدی که در دیگر مناطق بازی یافت نمی شوند و همچنین دستور ساخت چندین اسلحه چهار ستاره وجود دارد.

این آپدیت شروع نماینده رویداد شاهزاده چالک و اژدها است که خط داستانی مربوط به این رویداد را به بازی اضافه می نماید. این خط داستانی در کوهستان های یخ زده جدید بازی جریان دارد و درباره یک شمشیر با قدرت های جادویی است.

به همراه این آپدیت، دو شخصیت پنج ستاره جدید به بازی اضافه می شوند. این شخصیت ها آلبدو (Albedo) و گانیو (Ganyu) هستند و در تریلر مربوط به این آپدیت می توانیم نیم نگاهی به قدرت های آن ها داشته باشیم.

همین حالا می توانید بازی گنشین را به رایگان برای پلی استیشن 4، نینتندو سویچ، کامپیوتر های شخصی، اندروید و آی او اس دریافت کنید. جدیدترین آپدیت این بازی روز دسامبر (3 دی) منتشر خواهد شد.

در ادامه می توانید تریلر آپدیت جدید بازی گنشین ایمپکت را ببینید.

منبع: PC Gamer

تور کیش: سفری هیجان انگیز به مروارید خلیج فارس

مجله سایه: گلچینی از بهترین های وب

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 13159

به "آپدیت بعدی گنشین ایمپکت نقشه بازی را بزرگتر میکند" امتیاز دهید

2 کاربر به "آپدیت بعدی گنشین ایمپکت نقشه بازی را بزرگتر میکند" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آپدیت بعدی گنشین ایمپکت نقشه بازی را بزرگتر میکند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید