بازی Hunt: Showdown 1896 برای کنسول های نسل نهمی و کامپیوتر معرفی گردید

به گزارش راه ساری، شرکت کرایتک (Crytek) از بازی تازه خود به نام هانت: شودون 1896 (Hunt: Showdown 1896) رونمایی کرد. این بازی قسمت بعدی از مجموعه شوتر و استخراجی این شرکت بوده که برای کنسول های نسل نهمی و کامپیوتر عرضه خواهد شد. این بازی حدود دو هفته دیگر عرضه شده و پس از عرضه آن بازی هانت: شودون عادی روی کنسول های نسل هشتمی قابل اجرا نخواهد بود.

بازی Hunt: Showdown 1896 برای کنسول های نسل نهمی و کامپیوتر معرفی گردید

در قسمت نو بازی هانت: گرددون بازیکنان با یک تجربه کاملاً نو روبرو هستند. در این تجربه کاربران از لحاظ زمانی به جلو حرکت نموده و وارد دوران بسیار خاصی شده اند. بازی هانت گرددون کاربران را به منطقه کوه های راکی استان کولورادو (Colorado) برده و کاربران قرار است با یک جهانی خاص و البته قابل تخریب روبرو باشند.

جزئیات بازی هانت گرددون 1896

شرکت سازنده در این معرفی تصمیم گرفته تا از چند نقشه نو این بازی رونمایی کند. برای مثال نقشه اول ممونز گالچ (Mammons Gulch) بوده که یک جهانی نو را به کاربران معرفی می نماید. از طرفی در این نقشه کاربران باید به معدن های تاریک رفته و با دشمنان نوی روبرو بشوند. همینطور اینکه کاربران باید کوشش بنمایند تا از جهانی بازی به نفع خود استفاده نموده و در آن پیشرفت بنمایند. نکته اینجاست که جهانی بازی قابل تخریب بوده و به کاربران اجازه می دهد تا در مبارزه از آن استفاده نمایند.

ممونز گالچ به کاربران اجازه می دهد تا از جهانی گسترده آی استفاده بنمایند. نکته اینجاست که این جهان حالت جنگلی داشته و موارد مختلف در آن به صورت پنهان هستند. در نتیجه کاربران می توانند با محیط نوی روبرو شده و از فراز و نشیب های این محیط به نفع خود استفاده نمایند. همینطور اینکه پنهان شدن در چنین جهانیی بسیار راحت است و همین موضوع باعث شده که مبارزه در این جهان کار دشواری باشد.

در کنار این مورد به روزرسانی کرینجین 5.11 (Cryengine 5.11) هم به بازی اضافه شده است. در این به روزرسانی تجربه گیم پلی بازی به طور کامل ارتقاء داشته و بازی هانت گرددون هم از لحاظ بصری و هم از لحاظ گیم پلی پیشرفت بسیار زیادی نسبت به قبل داشته است. از طرفی شرکت سازنده تصمیم گرفته تا این بازی از لحاظ عملکردی هم بهتر گردد و در نتیجه در به روزرسانی شماره 5.11 بازی از لحاظ عملکردی هم بهینه تر شده است.

به روزرسانی شماره 5.11 به کاربران کنسول هم اجازه می دهد تا به راحتی بتوانند بازی را با رزولوشن 4K و نرخ فریم 60 تجربه بنمایند. از طرفی تمامی قابلیت های کنسول ]ای نسل نو هم در این بازی وجود داشته که کاربران می توانند به راحتی از آن ها استفاده نموده و بازی نو هانت: گرددون را در برترین حالت خود تجربه بنمایند.

نکته اینجاست که بازی هانت گرددون 1896 در سبک بازیکن علیه بازیکن علیه محیط است. در نتیجه شما نه تنها باید با کاربران دیگر مبارزه بکنید، بلکه دشمنان شما در محیط بازی هم پراکنده هستند. به همین علت شما با تجربه بسیار عجیب و هیجان انگیزی روبرو خواهید بود. جهانی بازی بسیار تاریک است. در نتیجه منطقی است که گشت و گذار در چنین جهانیی کار راحتی نبوده و شما به طور دائم باید مراقب اطراف خود باشید.

نکته اینجاست که جامعه بازی هانت گرددون هم بسیار گسترده است. در نتیجه شرکت سازنده به طور دائم از این جامعه نظرات مختلفی دریافت نموده و با استفاده از آن ها بازی را پیشرفت داده است. به همین علت شما به طور دائم با محتوای نو و بهبود در بازی هانت گرددون روبرو هستید و یک تجربه کاملاً پویا خواهید داشت.

تنها نکته اینجاست که پس از عرضه بازی هانت گرددون 1896 روی کنسول های نسل نهمی، بازی اصلی دیگر روی کنسول های نسل هشتمی قابل اجرا نخواهد بود. به همین علت عرضه بازی نو به معنای انتها بازی قدیمی روی پلتفرم های قبلی است و کاربران کنسول های نسل هشتمی باید به فکر ارتقاء سیستم خود باشند.

نکته اینجاست که خریداران نسخه کامل این بازی برای کنسول های نسل نهمی به صورت کاملاً رایگان به روزرسانی نو را دریافت نموده و می توانند از آن لذت ببرند. حتی دارندگان نسخه نسل هشتمی این بازی هم در صورت ارتقاء به کنسول های نسل نهمی به صورت رایگان به روزرسانی را دریافت نموده و تنها باید کنسول خود را ارتقاء بدهند.

بازی هانت گرددون 1896 در تاریخ 25 مرداد (15 آگوست) برای کنسول های نسل نهمی در کنار کامپیوتر عرضه خواهد شد. این بازی انتها راه برای نسخه کنسول های نسل هشتمی بوده و پس از آن هانت گرددون برای کنسول های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس نخواهد بود.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 11 مرداد 1403 بروزرسانی: 11 مرداد 1403 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 14842

به "بازی Hunt: Showdown 1896 برای کنسول های نسل نهمی و کامپیوتر معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Hunt: Showdown 1896 برای کنسول های نسل نهمی و کامپیوتر معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید