آکواریوم آنتالیا، اقیانوسی در دل زمین

به گزارش راه ساری، همیشه دیدن آبزیان ناشناخته و عجیب و غریب، برای همه مردم دنیا هیجان انگیز و جالب بوده است. برای همین، آکواریوم آنتالیا ساخته شده تا بچه ها و بزرگسالان بتوانند به راحتی آبزیان حیرت انگیز کف اقیانوس ها را ببینند.

آکواریوم آنتالیا، اقیانوسی در دل زمین

همچنین این آکواریوم یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری آنتالیا بوده که سالانه مردم را از سراسر جهان به خود جذب می کند. جالب است بدانید این مجموعه تنها جنبه سرگرمی نداشته و با اطلاعاتی که از موجودات دریایی ارائه می دهد، می توانید با آنها آشنا شوید. اگر قصد دارید با تور آنتالیا به این شهر زیبا سفر کنید و آکواریوم 131 متری را ببینید، ادامه مقاله را از دست ندهید

همه چیز در مورد آکواریوم آنتالیا

آکواریوم آنتالیا در سال 2011 و به شکل تونلی بزرگ و طولانی به طول 131 و عرض 3 متر ساخته شد. به محض ورود به این محیط با انواع ماهی ها و موجودات غول پیکر مانند کوسه و سفره ماهی رو به رو می شوید. هر کدام از این ماهی ها حس خاص و منحصر به فردی به شما منتقل می کنند و با دیدن عظمت این آکواریوم به وجد می آیید. جالب است بدانید علاوه بر آبزیان متنوع، در قسمت اصلی آکواریوم آنتالیا با لاشه کشتی و زیردریایی بزرگی روبرو خواهید شد. ناگفته نماند که در میان آنها ماشین و هواپیما بزرگی قابل مشاهده است که نظر شما را به خود جلب خواهد کرد.

همچنین کسانی که به غواصی و سفر به زیر آب علاقه دارند میتوانند از امکانات مجهز این آکواریوم بهره مند شوند. البته لازم است بدانید، یک راهنما و غواص حرفه ای در طول سفر به زیر آب در کنار شما واقع شده است و در حین غذا دادن به ماهی ها از شما مراقبت می کند. در کل هیچ چیز هیجان انگیزتر از غذا دادن به بچه کوسه ها نیست و می توانید با این سرگرمی ناب، خاطرات خوشی را ثبت کنید.

دیگر سرگرمیها و امکانات آکواریوم

آکواریوم آنتالیا یکی از بزرگترین آکواریوم ها در جهان و در ترکیه است و ماهی های گرمسیری، انواع کوسه ها و موجودات دریایی از سراسر جهان در این محیط قرار گرفته اند. اما در این فضای سرگرم کننده نباید تنها به آکواریوم بسنده کرد. بلکه بسیاری از جاذبه های دیگر در این مجموعه برای بچه ها، نوجوانان و بزرگسالان ساخته شده است.

شما می توانید در جهانی برف خنک شوید و به بازی های زمستانی مانند سورتمه و سرسره بپردازید. کسانی که به فیلم های سه بعدی علاقه دارند و می خواهند این سینما را در خارج از ایران تجربه کنند، باید به سینما Oceanside XD آکواریوم آنتالیا مراجعه کنند. همچنین این آکواریوم دارای موزه یخ و خانه خزندگان استوایی است که هر کدام به نوبه خود خیره کننده و جذاب هستند. مجموعه آکواریوم آنتالیا برای رفاه حال گردشگران، رستوران و کافه هایی را در طبقات ورودی و تراس ایجاد کرده است. بنابراین بعد از گشت و گذار در این مجموعه، می توانید به خوردن و آشامیدن مشغول شوید و غذاهای ترکیه را نیز امتحان کنید.

جاذبه و هتل های نزدیک به آکواریوم

این آکواریوم که جزء جاذبه های آنتالیا است، در مرکز شهر واقع شده و در نزدیکی آن ساحل کنیالتی واقع شده است. اگر به اتفاق فرزند خود به آنتالیا سفر می کنید و قصد دارید چند بار از آن دیدن کنید؛ پیشنهاد ما این است که هتل را نزدیک به آکواریوم رزرو کنید. بهترین هتل هایی که در نزدیکی آن واقع شده است شامل Hotel SU & Aqualand، Pacco Hotel & SPA، Behram Hotel و Lemon Hotel است.

جاذبه های دیگری در نزدیکی آکواریوم واقع شده است که با بهترین و باکیفیت ترین امکانات در دسترس مردم قرار می گیرد. به طور قطع، شنا کردن و لذت بردن از پایکوبی دلفین ها در Aqualand & Dolphinland جذاب و شگفت انگیز است. همچنین بعد از بازدید از این آکواریوم غول پیکر، خرید از Antalya Migros Shopping Mall حس خوشحالی از خرید را در شما ایجاد کند. بنابراین، رفتن به این آکواریوم نه تنها جالب است بلکه باعث می شود از تفریحات چند منظوره نیز لذت ببرید.

هزینه بلیط و ساعت بازدید از آکواریوم آنتالیا

خرید بلیط آکواریوم آنتالیا به روش آنلاین یا حضوری ممکن است. افرادی که بلیط را آنلاین تهیه می کنند، می توانند بارکد آن را در حین ورود از روی گوشی به مسئول ورودی نشان دهند. قیمت بلیط کاملا متغیر است اما آخرین هزینه ای که برای این مجموعه باید پرداخت کنید، 100 لیر اعلام شده است. لازم است بدانید اگر قصد کنسل کردن بلیط را دارید، باید 24 ساعت قبل اعلام کنید تا پول شما استرداد شود. در غیر این صورت هزینه بلیط به شما پس داده نمی شود.

آکواریوم آنتالیا هر روز از ساعت 10 صبح تا 7 بعد از ظهر باز است و قبل از ساعت 7 باید این مکان را ترک کنید. برای کسانی که از ویلچر استفاده می کنند یا به ویلچر احتیاج دارند، آکواریوم تمام امکانات را در اختیار آنها قرار داده و جای نگرانی نخواهد بود.

0

تور مالزی: تور مالزی ارزان، تور لحظه آخری مالزی، تور مالزی نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان مالزی را از ما بخواهید.

خیمه نیوز: با مجله اخبار شامگاهی خیمه نیوز همراه شوید.

منبع: دلتابان
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 10385

به "آکواریوم آنتالیا، اقیانوسی در دل زمین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آکواریوم آنتالیا، اقیانوسی در دل زمین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید