آیفون جدید احتمالاً با چند هفته تأخیر وارد بازار می گردد

به گزارش راه ساری، اپل اعلام نموده است که انتظار دارد عرضه آیفون بعدی در مقایسه با نسل پیشین آیفون با چند هفته تاخیر وارد بازار گردد. این موضوع برای بسیاری از علاقه مندان به آیفون حائز اهمیت است.

آیفون جدید احتمالاً با چند هفته تأخیر وارد بازار می گردد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، این اظهارات در حالی صورت می گیرد که گزارش ها حاکی از آن است که آیفون نسل بعدی ممکن است به دلیل مسائل مربوط به زنجیره تأمین ناشی از همه گیری کرونا به تأخیر بیفتد.

بیشتر بدانید:

تاثیر حالت کم مصرف بر شارژ سریع آیفون چیست؟

افزایش 225 درصدی فروش آیفون در چین

هشدار به کاربران اینستاگرام: دوربین آیفون شما رصد می گردد!

اپل در گزارش درآمد سه ماهه سوم اقتصادی خود، رشد در تمام بخش های محصول از جمله آیفون را گزارش داد. اپل گفت که عرضه آیفون 5G به احتمال زیاد چند هفته به تأخیر می افتد. این شرکت به دلیل عدم اطمینان ناشی از کرونا، برای سه ماهه چهارم اقتصادی خود اطلاعات درآمدی ارائه نکرده است. اما این شرکت با درآمد سه ماهه سوم اقتصادی خود، بینشی را در خصوص آنچه انتظار می رود وجود داشته باشد ارائه کرد.

اپل هنگام بحث درباره آیفون گفت که اگرچه شرکت اپل فروش آیفون را در اواخر ماه سپتامبر سال گذشته شروع کرد، اما انتظار دارد که این عرضه چند هفته بعد از زمان سال گذشته در دسترس باشد. البته این اولین باری نیست که اپل دیرتر از بازه زمانی سپتامبر آیفون را راه اندازی کرد. به عنوان مثال در سال 2018، فروش آیفون XR را از ماه اکتبر شروع کرد، در حالی که آیفون X. در نوامبر 2017 راه اندازی شد.

شایعه شده است که آیفون بعدی اپل که انتظار می رود آیفون 12 نامیده گردد، اولین آیفون 5G باشد. به غیر از اتصال 5G، گزارش ها حاکی از طراحی جدید در اندازه صفحه نمایش جدید است. همچنین ممکن است با داشتن یک سنسور LiDAR برای عملکرد بهتر واقعیت افزوده، دقیقاً مانند جدیدترین نسخه iPad Pro همراه باشد.

منبع: انتخاب
انتشار: 6 مهر 1399 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 10974

به "آیفون جدید احتمالاً با چند هفته تأخیر وارد بازار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیفون جدید احتمالاً با چند هفته تأخیر وارد بازار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید