ارائه خدمات مجازی به مردم احتیاج به اعتماد دارد

به گزارش راه ساری، به گزارش خبرنگاران به نقل از مرکز ملی فضای مجازی کشور، سید ابوالحسن فیروزآبادی در بازدید از هلدینگ دفاتر پیشخوان دولت اضافه کرد: اعتماد، پایه فعالیت شرکت های خدماتی در حوزه فضای مجازی است و برای توسعه اقتصاد خدماتی در کشور باید این شرکت ها بتوانند امنیت، حریم خصوصی، پایداری و منافع افراد را حفظ نمایند.

ارائه خدمات مجازی به مردم احتیاج به اعتماد دارد

وی با اشاره به اینکه امنیت در اولویت نخست اهمیت قرار داشته و پایداری و خدمت مبتنی بر مصلحت عامه در اولویت های بعدی است، گفت: در حال حاضر روند اقتصاد جهان به سمت اقتصاد خدماتی و رسیدن به سطح 70 درصد اقتصاد است و ما نیز معتقدیم در کشور باید بخش خدمات توسط بخش خصوصی توسعه یابد و اگر این مهم اتفاق بیفتد ما در جامعه شاهد شفافیت بیشتر در تمامی سطوح حاکمیتی خواهیم بود.

فیروزآبادی تاکید نمود: توسعه اقتصاد خدماتی از اهداف و الزامات عصر ما است که البته باید مبتنی بر نوآوری و ارائه خدمات همگرا باشد.

دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور توضیح داد: اگر خدمات مورد احتیاج مردم شناسایی و ارائه گردد، اقتصاد نوآوری و کارآفرینی در کشور توسعه خواهد یافت که این مهم در کشور ایجاد اشتغال خواهد نمود. همچنین به دلیل چند رشته ای و پیچیدگی خدمات با ظهور فضای مجازی باید خوشه های همگرا تشخیص داده شده و خدمات متناسب با عصر جدید ارائه گردد.

وی با تاکید بر ایجاد و حفظ اعتماد و توسعه هوشمند و هدفمند، اضافه کرد: حاکمیت به دنبال ارائه خدمت ارزان به بیشترین جمعیت و طبقات پایین جامعه است و شورای عالی فضای مجازی کشور به عنوان سیاست گذار کلان این حوزه بر این مهم تاکید دارد.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان، تور لحظه آخری مالزی، تور مالزی نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان مالزی را از ما بخواهید.

kheimehnews.ir: با مجله اخبار شامگاهی خیمه نیوز همراه شوید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 اسفند 1401 بروزرسانی: 3 اسفند 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 5276

به "ارائه خدمات مجازی به مردم احتیاج به اعتماد دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه خدمات مجازی به مردم احتیاج به اعتماد دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید