از جدیدترین فرصت های شغلی در هشتمین نمایشگاه کار تلنت کوچ باخبر شوید

به گزارش راه ساری، پیدا کردن کار دغدغه ای عظیم برای تمام جوانان و افراد جویای کار بوده است، که در حال حاضر و با وجود تکنولوژی این دغدغه بسیار کم شده است.

از جدیدترین فرصت های شغلی در هشتمین نمایشگاه کار تلنت کوچ باخبر شوید

پیشرفت تکنولوژی و فناوری، راستا رسیدن به بازار کار و آگاهی از جدیدترین فرصت های شغلی برای استخدام شدن را آسان تر نموده است و کارجویان می توانند تنها با چند کلیک برای پیدا کردن شغل دلخواه خود اقدام نمایند. یکی از مواقعی که حضور فناوری و تکنولوژی را می توانیم به خوبی حس کنیم، همین دوران همه گیری کرونا است.

در این دوران می توان با یاری ابزارها و روش های نوین و مفید، فرصت های شغلی را مشاهده کرد و حتی برای آنها رزومه ارسال کرد و برای مصاحبه آنلاین حاضر شد.

یکی از کاربردی ترین این روش ها، نمایشگاه کار آنلاین تلنت کوچ است که به صورت فصلی برگزار می گردد و کار کارجو در پیدا کردن کار و کارفرما در پیدا کردن افراد متخصص را راحت نموده است.

نمایشگاه کار تلنت کوچ

نمایشگاه کار تلنت کوچ، کاریابی را به موضوعی آسان و بی دردسر تبدیل نموده است، که کارجویان می توانند از خانه و هر جای دیگری تنها با در اختیار داشتن لپ تاپ و اینترنت از غرفه شرکت ها به صورت آنلاین دیدن نمایند و از جدیدترین فرصت های شغلی آنها باخبر شوند. افراد متقاضی می توانند در رشته های مختلف از جمله مهندسی، مدیریت، حسابداری و غیره اقدام به ارسال رزومه نمایند و حتی قبل از هر کاری می توانند رزومه آنلاین خود را در تلنت کوچ بسازند.

تا به امروز و از زمان شروع نمایشگاه کار، بیش از 1300 رزومه ارسال شده است و 18 شرکت معتبر ایرانی در این دوره از نمایشگاه حضور دارد. در دوره های پیشین این نمایشگاه تعداد شرکت نماینده به حدود 7000 نفر می رسید و این انتظار می رود که در این دوره نیز این رقم تکرار گردد.

نحوه شرکت در نمایشگاه کار تلنت کوچ

ورود به هشتمین نمایشگاه کار آنلاین هیچ محدودیتی ندارد و هر کس می تواند در آن شرکت کند و شانس خود را برای ورود به بازار کار امتحان کند. برای شرکت کافی ست به آدرس https://talentcoach.ir/fair/10 مراجعه نمایید، سپس مراحل زیر را دنبال کنید:

1. ثبت رزومه

2. ارسال رزومه برای فرصت های شغلی مورد نظرتان

3. آنالیز رزومه توسط شرکت ها

4. تایید رزومه و تعین زمان مصاحبه ویدیویی

5. حضور در اتاق مصاحبه مجازی در تاریخ و زمان تعین شده و انجام مصاحبه

تلنت کوچ

تلنت کوچ از وب سایت های پیشرفته در حوزه کاریابی است که به عنوان بستری برای کم کردن فاصله میان کارجو و کارفرما شناخته می گردد و به افراد جویای کار یاری می نماید که راستا شغلی خود را بسازند و شغل رویایی خود را پیدا نمایند.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 9 دی 1399 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 12922

به "از جدیدترین فرصت های شغلی در هشتمین نمایشگاه کار تلنت کوچ باخبر شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از جدیدترین فرصت های شغلی در هشتمین نمایشگاه کار تلنت کوچ باخبر شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید