اعتبارات عمران شهری استان بوشهر افزایش یافت

به گزارش راه ساری، به گزارش خبرنگاران، سید محمد حسن باستی ظهر پنجشنبه در بازدید از طرح های عمران شهری بوشهر گفت: توسعه زیرساخت های شهری نقش بسیار مهمی در افزایش میزان رضایت مندی مردم دارد و باید توجه ویژه ای به این طرح ها صورت گیرد.

اعتبارات عمران شهری استان بوشهر افزایش یافت

وی با اشاره به افزایش اعتبارات عمران شهری استان بوشهر در امسال، اضافه نمود: 12 هزار میلیارد ریال اعتبارات عمرانی استان بوشهر بوده است که سه هزار و 500 میلیارد ریال به عمران شهری اختصاص یافته است.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر بر لزوم کوشش شهرداری ها برای ایجاد تحول در زیرساخت های شهری تاکید نمود و اضافه نمود: باید از نظرات کارشناسی مردم نیز در اجرای طرح ها استفاده گردد و مردم نیز نظرات خود را اعلام نمایند.

وی با اشاره به پرداخت اعتبارات از بخش های تملک دارایی، ارزش اضافه نموده و عوارض آلایندگی به توسعه عمران شهری در استان بوشهر، اضافه نمود: بخش گردشگری یکی از اولویت های مهم در استان بوشهر است که شاهد توسعه پروژه ها در این بخش خواهیم بود.

باستی با تاکید بر لزوم افزایش تعامل و همکاری بین شهرداری ها و شوراهای اسلامی شهرها در استان، اضافه نمود: این تعامل زمینه ساز توسعه هرچه بیشتر شهرها و افزایش رضایت مندی مردم خواهد بود.

parisro.ir: دیدار از زیباترین شهر اروپا و کشور فرانسه

italyro.ir: سفر به اروپای شگفت انگیز

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 8301

به "اعتبارات عمران شهری استان بوشهر افزایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتبارات عمران شهری استان بوشهر افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید