اعتراض استقلال به هتل محل اقامت در دوحه و بی تفاوتی فدراسیون

به گزارش راه ساری، به گزارش خبرنگاران، اسکان تیم های ایرانی در هتلی با نام ازدن پالاس در شهر دوحه هنگام برگزاری لیگ قهرمانان آسیا به معضلی برای استقلال تبدیل شده و در حالی که این تیم به شدت به انتخاب این هتل معترض است، فدراسیون فوتبال حاضر به انعکاس این اعتراض به AFC نیست تا در این خصوص ابهاماتی پدید آید.

اعتراض استقلال به هتل محل اقامت در دوحه و بی تفاوتی فدراسیون

همراه ما باشید و با تور قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

در حالی برای تیم های ایرانی حاضر در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا هتل 4 ستاره ازدن پالاس در نظر گرفته شده که تیم های سایر کشورها از جمله عربستان سعودی، قطر، امارات و حتی ازبکستان و عراق در هتل های 5 ستاره اقامت خواهند داشت.

مسئولان باشگاه استقلال که پیش از مشخص شدن هتل 4 ستاره ازدن پلاس با هتل 5 ستاره موندرین هتل به توافق رسیده بودند که به ازای اقامت با سقف 59 نفر در زمان برگزاری مسابقات در این هتل با همه سرویس ها از جمله پذیرایی و ترانسفر، مبلغ 108 هزار دلار هزینه گردد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا که در شرایط کرونایی لیگ قهرمانان آسیا را تحت تدابیر خاصی به صورت متمرکز برگزار می نماید و مسابقات منطقه غرب با همین شرایط در کشور قطر برگزار می گردد، مبلغ یکصد هزار دلار به تیم های حاضر در این مسابقات بابت هزینه حضور در کشور قطر پرداخت می نماید که البته مبلغ مربوط به تیم های ایرانی به وسیله فدراسیون به باشگاه ها می رسد.

اعتراض باشگاه استقلال نسبت به تبعیض بین تیم های ایرانی و دیگر تیم ها است و آنها معتقدند وقتی کنفدراسیون فوتبال آسیا یکصد هزار دلار برای این هزینه ها پرداخت می نماید، چرا باید تیم های ایرانی در هتلی 4 ستاره و با هزینه های بسیار کمتر اقامت کنند.

استقلالی ها در همین رابطه قصد این را داشتند که به صورت رسمی و کتبی به وسیله فدراسیون فوتبال مراتب اعتراض خود را به AFC اعلام کنند که فدراسیون از انعکاس اعتراض آبیها به این تبعیض آشکار خودداری کرد تا ابهاماتی در این خصوص پیش آید.

در توافق باشگاه استقلال با موندرین هتل، اختصاص 25 اتاق دَبِل، 9 اتاق سینگل (مجموع ظرفیت 59 نفر) همراه با صبحانه، ناهار، شام، میان وعده، لاندری و ترانسفر به ازای مبلغ 108 هزار دلار آمده بود و آبیها می توانستند با پرداخت تنها 8 هزار دلار اضافه نسبت به مبلغ پرداختی AFC از این امکانات استفاده کنند. در حالی که هتل ازدن پالاس که هم اکنون به تیم های ایرانی اختصاص یافته، تنها 9 اتاق دبل و 11 اتاق سینگل (مجموع ظرفیت 29 نفر) آمده و باشگاه های ایرانی ناچارند به ازای هر یک نفر اضافه مبلغ مازاد را پرداخت کنند.

بی تفاوتی فدراسیون فوتبال نسبت به این تبعیض آشکار بین تیم های ایرانی و دیگر تیم های حاضر در این مسابقات و عدم تمایل آنها برای انعکاس شکایت باشگاه استقلال ابهاماتی را در این زمینه ایجاد می نماید.

لیست هتل تیم های آسیایی در غرب آسیا

مشخصات هتل تیم های غیر ایرانی که 5 ستاره هستند

مشخصات هتل محل اسکان تیم های ایرانی که 4 ستاره است

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 شهریور 1399 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 10260

به "اعتراض استقلال به هتل محل اقامت در دوحه و بی تفاوتی فدراسیون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراض استقلال به هتل محل اقامت در دوحه و بی تفاوتی فدراسیون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید