اعتراض شدید پدیده به لغو بازی با استقلال

به گزارش راه ساری، استقلال نسبت به برگزاری این بازی در استادیوم تختی معترض بود، چرا که چمن این استادیوم کیفیت خوبی ندارد. با لغو این بازی پدیده 22 روز بازی رسمی نخواهد داشت.

اعتراض شدید پدیده به لغو بازی با استقلال

باشگاه پدیده مشهد نسبت به لغو بازی روز جمعه تیمش مقابل استقلال به شدت اعتراض کرد. عصر چهارشنبه سازمان لیگ از لغو این بازی اطلاع داد. در بیانیه این سازمان آمده است: به دلیل حضور مهمانان خارجی برای شرکت در فینال لیگ قهرمانان آسیا و مشغله فراوان نیروی انتظامی در روزهای جمعه و شنبه در تهران و اعلام شورای تامین استان، دیدار دو تیم استقلال و پدیده از هفته دوازدهم لیگ برتر در روز جمعه 18 آبان 97 برگزار نخواهد شد و در زمان دیگری برگزار می گردد.

مجتبی سرآسیایی، قائم مقام باشگاه پدیده در اعتراض به لغو این بازی گفت: واقعا از شنیدن این خبر و دلایلی که برای آن مطرح شده شوکه شدیم. سازمان لیگ اعلام نموده که نیروی انتظامی مشغله دارد و به همین خاطر دیدار پدیده و استقلال لغو شده است. از دوستان خواهش می کنم اگر می خواهند به استقلال یاری نمایند تا از بحران دور گردد، پای خادمین مردم را به این ماجرا باز ننمایند. فکر می کنم این مسائل البته به بالاتر از سازمان لیگ مربوط می گردد و به هیچ وجه اتفاقی که اتفاق افتاده یک مساله عادی نیست و ابعاد پیچیده ای در پشت پرده دارد. چطور ممکن است نیرویی که این آرامش و امنیت را در کشور برقرار نموده به واسطه برگزاری یک مسابقه فوتبال نتواند امنیت را برقرار کند؟ نیروی انتظامی که ما می شناسیم قطعا با آن چه سازمان لیگ اعلام نموده فرق دارد. قید شده که مهمانان خارجی به تهران آمده اند. مگر این نخستین بار است که تهران میزبان اشخاص و شخصیت هاست. هر ماه چندین وزیر و رئیس جمهور و ... از اقصی نقاط جهان وارد پایتخت جمهوری اسلامی ایران می شوند. مملکت را تعطیل می نمایند تا امنیت برقرار گردد؟ مسلما نه!

سرآسیابی افزود: باورکردنی نیست که نیروی انتظامی چنین موضوعی را مطرح نموده باشد. از مسئولان سازمان لیگ درخواست می کنم در راستای شفاف سازی، نامه مکتوب نیروی انتظامی در این خصوص را رسانه ای نمایند. وزارت ورزش و جوانان چرا برای خارج کردن یک تیم از بحران، پدیده صدرنشین را وارد بحران می نماید؟

استقلال نسبت به برگزاری این بازی در استادیوم تختی معترض بود، چرا که چمن این استادیوم کیفیت خوبی ندارد. با لغو این بازی پدیده 22 روز بازی رسمی نخواهد داشت و بعد از آن باید برنامه فشرده ای داشته باشد.

tour-france.ir: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

tour-canada.ir: برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 636

به "اعتراض شدید پدیده به لغو بازی با استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراض شدید پدیده به لغو بازی با استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید