اعزام شمشیربازان به مسابقات جایزه بزرگ سئول بدون سرمربی!

به گزارش راه ساری، به گزارش خبرنگاران، رقابت های شمشیربازی جایزه بزرگ کره جنوبی از جمله رویدادهایی است که نتایج و عملکرد شمشیربازان در آن در امتیاز المپیکی تأثیرگذار است. شمشیربازان اسلحه سابر ایران نیز در این مسابقات حضور دارند اما با شرایطی متفاوت نسبت به همواره.

اعزام شمشیربازان به مسابقات جایزه بزرگ سئول بدون سرمربی!

رقابت های جایزه بزرگ کره جنوبی تنها در بخش انفرادی برگزار می گردد درحالیکه شمشیربازان برای کسب امتیاز و سهمیه المپیک در بخش تیمی دورخیز نموده اند. به همین دلیل تیم شمشیربازی اسلحه سابر ایران با یک بازیکن کمتر نسبت به همواره و با ترکیبی سه نفره در میدان حاضر خواهد شد. ضمن اینکه سفر این شمشیربازان به سئول و رویارویی با حریفانشان بدون سرمربی انجام خواهد شد.

پیمان فخری سرمربی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر است. وی در تمام رویدادهایی که در بخش تیمی برگزار می گردد کنار این تیم حضور دارد اما از آنجا که مسابقات سئول تنها در بخش انفرادی برگزار می گردد همراه با ملی پوشان نخواهد بود تا اینگونه در فدراسیون شمشیربازی و برای تیم اسلحه سابر، مدیریت هزینه هم شده باشد. وی معمولاً در رویدادهایی که فقط در بخش انفرادی برگزار می گردد، کنار تیم نیست،

به گزارش خبرنگاران، مسابقات شمشیربازی جایزه بزرگ کره جنوبی 6 تا 8 اردیبهشت ماه برگزار می گردد. مجتبی عابدینی، علی پاکدامن و محمد رهبری شمشیربازان اعزامی به این رقابت ها هستند. این ملی پوشان فردا دوشنبه تهران را به مقصد سئول ترک می نمایند.

مسابقات جام جهانی اسپانیا دیگر رویداد تأثیرگذار در امتیاز المپیکی شمشیربازان است. تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر در این رقابت ها که 20 تا 22 اردیبهشت ماه در مادرید برگزار می گردد، با ترکیب کامل همراه با سرمربی حضور خواهد داشت.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی، تفریحی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 شهریور 1400 بروزرسانی: 11 شهریور 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 2385

به "اعزام شمشیربازان به مسابقات جایزه بزرگ سئول بدون سرمربی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعزام شمشیربازان به مسابقات جایزه بزرگ سئول بدون سرمربی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید