اعطای تندیس فداکاری به 34 دانشجو در آذرماه، اقدام برای تشکیل باشگاه دانشجویان فداکار

به گزارش راه ساری، دبیر اجرایی هشتمین آیین اعطای تندیس فداکاری دانشجویان ایران زمان برگزاری این آیین را دهه دوم آذرماه امسال اعلام و گفت: 34 دانشجوی برگزیده تندیس دانشجوی فداکار را دریافت خواهند کرد، ضمن آن که از سازمان هایی که بیشترین همکاری را با ما داشته اند، تقدیر به عمل خواهد آمد.

اعطای تندیس فداکاری به 34 دانشجو در آذرماه، اقدام برای تشکیل باشگاه دانشجویان فداکار

به گزارش خبرنگاران، حسن فارسی با بیان اینکه در ادوار قبلی مظلومیت رسانه ای در خصوص مراسم اعطای تندیس فداکاری وجود داشته است، شروع فراخوان رسمی آن را از امروز گفت و گفت: در این آیین به 34 نفر تندیس فداکاری اعطا خواهد شد.

وی درباره روش ثبت نام در این آیین شرح داد: علاقه مندان می توانند به صورت آزاد به سایت تندیس فداکاری مراجعه نموده و همچنین همکاران ما نیز می توانند طی فراخوان های درون سازمانی، اسامی دانشجویان محق این تندیس را در اختیار ما بگذارند.

دبیر اجرایی هشتمین آیین اعطای تندیس فداکاری دانشجویان ایران اضافه نمود: برنامه امسال ما این است که از دستگاه هایی که بیشترین همکاری را در این مهم داشته اند، تقدیر به عمل آوریم.

فارسی همچنین از فراخوان شعر فداکاری در این آیین اطلاع داد و گفت: دانشجویان می توانند اشعار خود را در رابطه با مصادیق فداکاری، که به زودی اعلام می گردد، به دبیرخانه آیین ارسال نمایند.

وی اعلام کرد: این اشعار در یک کتاب گردآوری شده و تا روز برگزاری آیین به چاپ خواهد رسید.

دبیر اجرایی هشتمین آیین اعطای تندیس فداکاری دانشجویان ایران موضوع دیگر را اقدام برای تشکیل باشگاه دانشجویان فداکار گفت و اضافه نمود: دومین نشست سالانه دانشجویان برگزیده دوره های گذشته، قبل از انجام آیین و به منظور تبادل نظر این افراد درباره موضوعاتی که باید در برگزاری آیین اعطای تندیس مورد توجه قرار گیرند، برگزار خواهد شد.

فارسی در خاتمه زمان اجرای این آیین را دهه دوم آذرماه امسال گفت و اضافه نمود: علاقه مندان به ثبت نام آزاد در این آیین می توانند به سایت مربوطه مراجعه نمایند.

parisro.ir: دیدار از زیباترین شهر اروپا و کشور فرانسه

italyro.ir: سفر به اروپای شگفت انگیز

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 446

به "اعطای تندیس فداکاری به 34 دانشجو در آذرماه، اقدام برای تشکیل باشگاه دانشجویان فداکار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعطای تندیس فداکاری به 34 دانشجو در آذرماه، اقدام برای تشکیل باشگاه دانشجویان فداکار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید