اعلام زمان برگزاری مسابقات چالش های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات

به گزارش راه ساری، پنجمین دوره مسابقات چالش های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، پس از تعویق به علت شیوع بیماری کرونا، در تاریخ 5 و 6 تیر ماه برگزار خواهد شد.

اعلام زمان برگزاری مسابقات چالش های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات

به گزارش خبرنگاران، پنجمین دوره مسابقات ICT Challenge دانشگاه صنعتی شریف با عنوان Programming Challenge با تمرکز بر زبان های برنامه نویسی Java،.Net ،Python، Node.js ، Go Lang و PHP پس از تعویق به علت شیوع بیماری کرونا، در تاریخ 5 و 6 تیر ماه 1399 برگزار خواهد شد.

رویداد Programming Challenge که توسط گروه Sharif ICT به همراه دانشگاه صنعتی شریف، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مرکز نوآوری فناوری اطلاعات و ارتباطات پیشرفته دانشگاه صنعتی شریف، باشگاه کسب و کار دانش بنیان در محل دانشگاه صنعتی شریف برگزار می گردد، یکی از رویدادهای مجموعه مسابقات چالش های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور (ICT Challenge) است و دقیقا مطابق با قوانین و مقررات این مسابقات برگزار می گردد.

هدف اصلی این رویدادها شناسایی برنامه نویسان و تیم های توانمند در کسب وکارهای مبتنی برICT و اتصال آنها به بازار کار است. تمام تیم ها و استارتاپ های فعال در این حوزه می توانند بدون هیچ محدودیتی در این مسابقات شرکت نمایند.

این مسابقات شامل دو مرحله است و طی دو روز برگزار می گردد. جهت دریافت اطلاعات در مورد نحوه برگزاری، قوانین و مقررات مسابقات به وبسایت رویداد مراجعه فرمایید.

اهدای جوایز نقدی به سه تیم برتر و امکان اشتغال در شرکت های معتبر از مزایای شرکت در این مسابقات است.

علاقه مندان می توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت نام به وبسایت https://ictchallenge.sharif.ir مراجعه نمایند و یا با شماره تلفن 5-66028963-021 تماس بگیرند.

تور کیش: سفری هیجان انگیز به مروارید خلیج فارس

مجله سایه: گلچینی از بهترین های وب

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 8838

به "اعلام زمان برگزاری مسابقات چالش های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام زمان برگزاری مسابقات چالش های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید