اقدام جدید جنرال موتورز برای تولید خودروهای خودران

به گزارش راه ساری، به گزارش خبرنگاران به نقل از انگجت، شرکت کروز اتومیشن که از زیرمجموعه های نوپای جنرال موتورز است، تأیید کرده که کمیته سرمایه گذاری خارجی دولت آمریکا با سرمایه گذاری 2.25 میلیارد دلاری سافت بانک ژاپن در این شرکت موافقت کرده است.

اقدام جدید جنرال موتورز برای تولید خودروهای خودران

قرار است یک نماینده از سافت بانک هم در جمع اعضای هیأت مدیره شرکت کروز اتومیشن حضور یابد. البته این سرمایه گذاری به معنای دسترسی طرف ژاپنی به فناوری ساخت خودروهای خودران این شرکت نخواهد بود. علت این امر آن است که سافت بانک در یک شرکت فناوری چینی هم سرمایه گذاری کرده و آمریکایی ها نگران هستند که اسرار تجاری آنها از همین طریق به دست چینی ها بیفتد.

کروز اتومیشن و جنرال موتورز امیدوارند که این سرمایه گذاری به آنها برای تولید انبوه خودروهای خودران کمک کند. البته کروز در یک سال اخیر پیروز به جذب 7.25 میلیارد دلار سرمایه دیگر هم شده بود. این امر به شرکت مذکور کمک کرده بود تا تعداد کارکنان خود را دو برابر کرده و فناوری های جدیدی را در حوزه خودروهای خودران ابداع کند.

در همین حال فورد هم در حال آزمایش خودروهای خودران خود است و وایمو وابسته به گوگل در حال پیشبرد طرح خود به منظور عرضه تاکسی های خودران است.

parisro.ir: دیدار از زیباترین شهر اروپا و کشور فرانسه

italyro.ir: سفر به اروپای شگفت انگیز

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 3669

به "اقدام جدید جنرال موتورز برای تولید خودروهای خودران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدام جدید جنرال موتورز برای تولید خودروهای خودران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید