اقدام مشکوک باشگاه سپاهان و اعتراض پرسپولیس!

به گزارش راه ساری، به گزارش خبرنگاران، تیم های فوتبال پرسپولیس و سپاهان از ساعت 16:15 امروز یکشنبه در هفته بیستم لیگ برتر در استادیوم نقش دنیا اصفهان به مصاف هم می فرایند.

اقدام مشکوک باشگاه سپاهان و اعتراض پرسپولیس!

تیم فوتبال سپاهان به بدون تماشاگر بودن این مسابقه اعتراض داشت و خواستار لغو این ملاقات بود. به همین خاطر طبق ادعای سایت باشگاه پرسپولیس اعضای این تیم اصفهانی در فاصله یک ساعت مانده تا آغاز مسابقه در استادیوم حضور نیافتند.

سایت باشگاه پرسپولیس در این خصوص نوشت: در حالی که تیم ها برای هر بازی باید 90 دقیقه قبل از سوت آغاز در استادیوم باشند کاروان پرسپولیس از این زمان هم یک ربع زودتر به استادیوم رسید تا خود را آماده بازی امروز مقابل سپاهان کند. با این حال اکنون و در شرایطی که تنها یک ساعت تا آغاز بازی به جامانده، کاروان تیم میزبان هنوز به استادیوم نرسیده است.

جلال مرادی، ناظر بازی در بدو ورود کاروان پرسپولیس به پیروانی، مدیر تیم اعلام نمود که به دلیل اینکه تعدادی از طرفداران سپاهان مقابل هتل این تیم تجمع نموده اند، محتمل است بازی با تاخیر آغاز گردد. این موضوع با اعتراض شدید پیروانی همراه شد و او گفت پرسپولیس به موقع رسیده و مسئله ای برای آغاز بازی ندارد.

کالارنا: مقایسه و نقد کالاهای دیجیتالی

نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 8163

به "اقدام مشکوک باشگاه سپاهان و اعتراض پرسپولیس!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدام مشکوک باشگاه سپاهان و اعتراض پرسپولیس!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید