امید زیادی به کسب مدال در مسابقات رده های سنی آسیا داریم

به گزارش راه ساری، محسن سمیع زاده در تبادل نظر با خبرنگاران درباره شرایط و آمادگی تیم ملی شنا جهت اعزام به رقابت های رده های سنی آسیا گفت: مسابقات سه شنبه هفته آینده به میزبانی هند شروع خواهد شد. 27 آبان ماه سال گذشته استاندارد تایم هایی را به شناگران و مربیانشان ارائه دادیم و قرار شد هر شناگری که به این استاندارد تایم ها دست یافت به رقابت ها اعزام گردد. پیش بینی این بود که 4 شناگر به این استانداردها برسند اما خوشبختانه 8 شناگر پیروز شدند استاندارد A را کسب نمایند و به مسابقات اعزام شوند.

امید زیادی به کسب مدال در مسابقات رده های سنی آسیا داریم

مدیر فنی تیم های ملی شنا اضافه نمود: دو شناگر با تصمیم کمیته فنی یک نفر در رده سنی 13 - 14 و یک شناگر استقامت برای اینکه بروی آنها در ماده استقامت سرمایه گذاری کنیم به لیست 8 نفره اضافه کردیم تا در مجموع 10 شناگر با راهنمایی خشایار حضرتی به عنوان سرمربی و مربی گری طاهری و با حضور صابر مهری به عنوان روانشناس به مسابقات اعزام شوند.

وی درباره نحوه آماده سازی تیم گفت: کمپ نهایی در تهران برگزار گردید چرا که آزادی تنها استخر دارای سکو استاندارد است و این کمپ از روز سه شنبه بر پا و شناگران در حال حاضر نیز در کمپ هستند و تا فردا ادامه خواهد داشت. روز سه شنبه یک رکورد گیری انجام دادیم و سعی بر این بود شناگران در شرایط مسابقات قرار گیرند و این شرایط را در استخر آزادی فراهم کردیم.

سمیع زاده اضافه نمود: خوشبختانه اکثر شناگران نزدیک به رکوردهای خود شنا کردند و بعضی نیز عملکرد بهتری داشتند. امید زیادی داریم که ملی پوشان مدال های رنگارنگی در مسابقات رده های سنی آسیا کسب نمایند. هنوز اطلاعات دقیقی از تعداد کشورهای شرکت نماینده نداریم اما طبق تجربه پیش بینی کسب مدال را داریم.

او درباره مسابقات کسب سهمیه المپیک نیز گفت: پس از انتها رقابت های قهرمانی آسیا تیم را برای آوردگاه کسب سهمیه المپیک مهیا خواهیم کرد. این را نیز بدانید که چند شناگر در مسابقات آسیایی در پیک نخواهند بود و فقط برای ثبت رکورد حضور دارند چرا که نتایج کسب ورودی المپیک برای ما مهم تر است.

مدیر فنی تیم های ملی شنا درباره شناگرانی که در پیک نیستند گفت: بنیامین قره حسنلو، مهدی انصاری و علی رضا یاوری سه شناگری هستند که در پیک قرار ندارند اما به رکوردهای شخصی خود حمله خواهند کرد چون فصل محکم تری برای آنها در نظر داریم. سینا غلامپور نیز پس از مسابقات قهرمانی آسیا طب برگزاری جلسه ای درباره نحوه ادامه فعالیتش تصمیم گیری خواهیم کرد.

شناگران اعزامی به مسابقات رده های سنی آسیا

1 - بنیامین قره حسنلو

2- سینا غلامپور

3- علیرضا یاوری

4-مهدی انصاری

5- متین سهران

6- پوریا رسایی

7-علی جعفری

8-مهرشاد افقری

9-متین بالسینی

10-محمد حسن شکری

huseynvahedi.ir: واحدی: وبسایت خبری، تفریحی و سرگرمی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 5138

به "امید زیادی به کسب مدال در مسابقات رده های سنی آسیا داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امید زیادی به کسب مدال در مسابقات رده های سنی آسیا داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید