انتقاد شدید اسکولز از پوگبا: او متوهم است

به گزارش راه ساری، ستاره سابق منچستریونایتد در مصاحبه ای که با دیلی میرر انجام داده، از پل پوگبا به شدت انتقاد نموده است.

انتقاد شدید اسکولز از پوگبا: او متوهم است

انتقاد شدید اسکولز از پوگبا: او متوهم است

پل اسکولز، ستاره سابق منچستریونایتد در مصاحبه ای که با دیلی میرر انجام داده، از پل پوگبا به شدت انتقاد نموده است.

اسکولز گفت:در خصوص پوگبا و منچستریونایتد، اکنون این سئوال مطرح است که او می ماند یا می رود؟ در طول سال یونایتد بازیکنان بزرگ زیادی را از دست داد اما تحت تاثیر قرار نگرفت. همه اکنون در خصوص پتانسیل ستاره فرانسوی حرف می زنند.اما او اکنون 26 ساله است و هر هفته باید نمایشی در خور توجه نشان دهد اما چنین چیزی از او دیده نمی گردد.

او اضافه کرد:وقتی اتفاقات او را دنبال می کنیم، این حس به آدم دست می دهد که او به منچستر آمده که فقط بگوید یک شخصیت بزرگ است. به نظرمن او فکر می نماید بهترین است. این یعنی او غرق در دنیای سراسر توهم خویش است.

پل اسکولز، مربی سابق اولدهام اتلتیک و بازیکن معروف پیشین منچستریونایتد امروز در مصاحبه ای که با دیلی میرر انجام داده، به پل پوگبا تاخته است.

اسکولز گفت:در خصوص پوگبا و منچستریونایتد، اکنون این سئوال مطرح است که او می ماند یا می رود؟در طول سال یونایتد بازیکنان بزرگ زیادی را از دست داد اما تحت تاثیر قرار نگرفت.همه اکنون در خصوص پتانسیل ستاره فرانسوی حرف می زنند.اما او اکنون 26 ساله است و هرهفته باید نمایشی در خور توجه نشان دهد.اما چنین چیزی از او دیده نمی گردد.

بازیکن سال های 1993 تا 2013 سرخ پوشان اولدترافوردی اضافه کرد:وقتی اتفاقات او را دنبال می کنیم، این حس به آدم دست می دهد که او به منچستر آمده که فقط بگوید یک شخصیت بزرگ است.

اسکولز که در 11 فوریه امسال به عنوان مربی تیم دسته دومی اولدهام یونایتد برگزیده شد و بعد از 7 مسابقه استعفاکرد، توضیح داد: به نظرمن او فکر می نماید بهترین است.این یعنی او غرق در دنیای سراسر توهم خویش است.

huseynvahedi.ir: واحدی: وبسایت خبری، تفریحی و سرگرمی

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 3 اسفند 1401 بروزرسانی: 3 اسفند 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 2553

به "انتقاد شدید اسکولز از پوگبا: او متوهم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد شدید اسکولز از پوگبا: او متوهم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید