انصاری فرد: کالدرون و بازیکنان انگیزه زیادی برای برد دارند، آمادگی اجرای قانون 90 به 10 برای بازی برگشت را داریم

به گزارش راه ساری، محمدحسن انصاری فرد، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تأکید کرد کادرفنی و بازیکنان این تیم انگیزه فراوانی برای موفقیت در دربی 90 دارند.

انصاری فرد: کالدرون و بازیکنان انگیزه زیادی برای برد دارند، آمادگی اجرای قانون 90 به 10 برای بازی برگشت را داریم

به گزارش خبرنگاران، محمدحسن انصاری فرد درباره وضعیت تیم پرسپولیس در آستانه دربی 90 گفت: روز گذشته هنگام شام در خدمت کادر فنی و بچه ها بودیم. خدا را شکر بچه ها و سرمربی تیم انگیزه زیادی دارند و امیدوارم بچه ها بازی خوبی ارائه نمایند و حاصل آن هم یک برد خوب و هدیه خوب برای طرفداران مان باشد.

وی درباره حضور طرفداران دو تیم به صورت 50 - 50 در دربی 90 توضیح داد: ما گفته بودیم که حضور طرفداران به صورت 90 به 10 الان امکان ندارد، چون هنوز امکانات آن فراهم نیست. سامانه هواداری استقلال این آمادگی را نداشت که بتواند طرفداران دو تیم را از هم تشخیص دهد، ولی برای بازی برگشت ما این امکان را داریم که قانون 90 به 10 را اجرا کنیم. در هر صورت به خاطر اینکه بازی رفت 50 - 50 است، بازی برگشت هم همین شکل است، اما ما گفتیم آمادگی اجرای قانون 90 به 10 را داریم، چون تا آن زمان سامانه هواداری ما آمادگی تشخیص طرفداران را خواهد داشت.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص صحبت های خلیل زاده، رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره اینکه مصوب شده است دربی برگشت هم در روز غیرتعطیل برگزار گردد، گفت: غیرتعطیل بودن بازی برگشت مصوب نیست. دیگر وقتی قانون 50 - 50 است چه فرقی می نماید. دیگر فرقی نمی نماید. اگر قانون 90 به 10 اجرا می شد، فرق می کرد، ولی الان تفاوتی ندارد. به هرحال ما اصرار داریم بازی برگشت روز تعطیل باشد تا مردم با راحتی بیشتری به استادیوم بیایند.

انصاری فرد در ادامه گفت و گوی خود با برنامه رادیویی تهران ورزشی درباره صحبت های کالدرون در نشست خبری روز گذشته گفت: صحبت های کالدرون با ما هماهنگ نبود و دیدگاه خودش است. معمولاً مربیان این صحبت ها را می نمایند و به نظرم حرف های او هم معمولی بود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا واقعاً باشگاه پرسپولیس قصد جذب شیخ دیاباته را داشته است، یادآور شد: خیر، چون من آن زمان در باشگاه حضور نداشتم در خصوص آن اظهارنظر نمی کنم. من با کالدرون بیشتر در خصوص مسائل و وضعیت فعلی تیم صحبت می کنم و با گذشته کاری ندارم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در رابطه با اینکه آیا پاداش ویژه ای برای برد در دربی برای بازیکنان در نظر گرفته است؟، اعلام کرد: پاداش ها در قرارداد آمده است و بر اساس همان هم پاداش ها را به بازیکنان تقدیم می کنیم.

انصاری فرد در انتها با اشاره به جلساتی که برای استانداردسازی باشگاه ها برگزار می گردد، اعلام کرد: مسئله مهمی که باید بگویم این است که یکسری الزاماتی را فیفا و AFC دنبالش هستند که اجرا گردد و ما باید تابع آن باشیم. هر گونه کم کاری خطر تعلیق به وجود می آورد. تمام جلسات ما هم برای همین است و البته باید فرهنگ سازی هم گردد. ما براساس استانداردسازی پیش برویم. شاید اول راه مسائلی وجود داشته باشد و ما بابت آن از طرفداران مان عذرخواهی می کنیم. جلسات ما هم حول همین مسائل است تا برای طرفداران مسئله ای ایجاد نگردد. انتظار هم داریم طرفداران این سختی ها را تحمل نمایند و مطمئنم در هفته های آینده این مسائل به حداقل خواهد رسید و ما هم الزامات را رعایت خواهیم کرد.

tafatton.ir: مجله مطالب خواندنی سفر و گردشگری

aradbld.ir: گفتگوی آزاد و اخبار روز

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 5285

به "انصاری فرد: کالدرون و بازیکنان انگیزه زیادی برای برد دارند، آمادگی اجرای قانون 90 به 10 برای بازی برگشت را داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انصاری فرد: کالدرون و بازیکنان انگیزه زیادی برای برد دارند، آمادگی اجرای قانون 90 به 10 برای بازی برگشت را داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید