اونای امری از آرسنال اخراج می گردد؟

به گزارش راه ساری، اخبار حاکی از احتمال اخراج اونای امری، سرمربی اسپانیایی آرسنال است.

اونای امری از آرسنال اخراج می گردد؟

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، شرایط برای ادامه فعالیت اونای امری روی نیمکت توپچی ها چندان مساعد نیست و کسب دو پیروزی از یازده بازی اخیر در لیگ برتر این سرمربی را در آستانه اخراج قرار داده است. در ملاقات ابتدای هفته آرسنال مقابل ساوتهمپتون در لندن که با گل ثانیه های خاتمهی الکساندر لاکازت به تساوی منجر شد، طرفداران آرسنال شعارهایی مبنی بر اخراج اونای امری سر دادند و بلافاصله بعد از این ملاقات جلسه ای بین او و رائول سانلهی و ادو در مورد نتایج اخیر آرسنال برگزار گردید.

حالا یک منبع مطلع به سایت گل اطلاع داد که احتمال اخراج اونای امری در روزهای آینده وجود دارد. البته این سرمربی در ملاقات آخر هفته آرسنال مقابل فرانکفورت در لیگ اروپا روی نیمکت توپچی ها قرار خواهد داشت، اما عدم نتیجه گیری در این ملاقات ممکن است منجر به اخراج اونای امری گردد و یا شاید ملاقات هفته بعد مقابل نوریچ در لیگ برتر آخرین فرصت او برای بقا باشد. آرسنال در هفته های اخیر درگیر حواشی فراوانی بوده و اتفاقات مربوط به گرانیت ژاکا فضای رختکن را ملتهب ساخته است.

اگر اونای امری اخراج گردد، احتمالا دستیار سوئدی او فردریک لیونبرگ به صورت موقت روی نیمکت آرسنال خواهد نشست تا سرمربی دائمی این تیم انتخاب گردد. ماسیمیلیانو آلگری که در خاتمه فصل گذشته بیکار است، یکی از نامزدهای راهنمایی توپچی ها لقب گرفته، اما او قصد ندارد تا تابستان سال بعد راهنمایی تیمی را قبول کند.

میکل آرتتا نیز یکی دیگر از گزینه های آرسنال است. اما با این وجود انتظار نمی رود کاپیتان سابق توپچی ها مایل به ترک شغل خود به عنوان دستیار پپ گواردیولا در منچسترسیتی تا قبل از خاتمه فصل فعلی باشد.

واحدی: واحدی: وبسایت خبری، تفریحی و سرگرمی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 6700

به "اونای امری از آرسنال اخراج می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اونای امری از آرسنال اخراج می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید