ایران قهرمان لیگ جهانی کاراته شد

به گزارش راه ساری، خبرنگاران: در خاتمه سومین مرحله لیگ جهانی کاراته اندونزی، تیم ملی ایران با کسب 7 مدال طلا، 4 نقره و 5 برنز قهرمان شد.

ایران قهرمان لیگ جهانی کاراته شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، سومین مرحله لیگ جهانی موسوم به کاراته وان در حالی با حضور 26 کشور در اندونزی پیگیری شد که تیم ایران با کسب 16 مدال رنگارنگ (7 طلا، 4 نقره و 5 برنز) بالاتر از سایر تیم ها در صدر جدول توزیع مدال ها نهاده شد.

بر اساس این گزارش، ژاپن با 3 طلا، یک نقره و 2 برنز در مکان دوم نهاده شد و کره جنوبی با یک طلا، 1 نقره و 6 برنز در رده سوم ایستاد.

تیم های برزیل با یک طلا و یک برنز و فرانسه با یک طلا چهارم و پنجم شدند. اندونزی میزبان بازی ها بدون کسب مدال طلا، با 2 نقره و 5 برنز بالاتر از استرالیا با 2 نقره و 3 برنز در جای ششم نهاده شد. تیم های ویتنام با 2 نقره و 2 برنز و هلند با یک نقره و یک برنز و کویت با 2 برنز تیم های هشتم تا دهم جدول رده بندی سومین مرحله لیگ جهانی بودند.

مدال های کسب شده برای تیم ملی ایران به توضیح است:

7 طلا: کاتای تیمی مردان (فرزاد محمد خانلو، احد شاهین و آرمین روشنی)، پگاه زنگنه، حسین سمندر، هامون درفشی پور، بهمن عسگری، مهدی سلطانی، ایمان سنچولی

4 نقره: آلاله صعودی، مهتاب اسماعیلی و وحید و سعید حسنی پور

3 برنز: شیما آل سعدی، طراوت خاکسار، بهنوش نجفی، هادی عرب و پیمان سلطانیان

راهنمایی تیم اعزامی مردان ایران به رقابت های لیگ جهانی اندونزی را حسین روحانی و مهدی جعفری برعهده داشتند. ضمن اینکه سید محمد حسینی به عنوان بدنساز گروه مربیان را همراهی می کرد.

در بخش بانوان نیز ستاره موسوی، فرخناز ارباب و لیلا بهرامی مربیان تیم بودند.

منبع: تسنیم
انتشار: 16 مهر 1398 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 4964

به "ایران قهرمان لیگ جهانی کاراته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران قهرمان لیگ جهانی کاراته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید