ایسما: العین را نبریم کارمان سخت می گردد، وقتی برنده هستید همه چیز خوب است

به گزارش راه ساری، اسماعیل گونکالوس، مهاجم تیم فوتبال استقلال پیروزی مقابل العین را برای معین سرنوشت تیمش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا معین کننده دانست.

ایسما: العین را نبریم کارمان سخت می گردد، وقتی برنده هستید همه چیز خوب است

اسماعیل گونکالوس در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران با اشاره به شرایط فعلی استقلال در آستانه بازی با العین گفت: همه چیز خوب است. وقتی شما برنده هستید همه چیز خوب است و دیدید که استقلال در هفته های اخیر چه نتایج خوبی گرفت. البته بازی با الدحیل یک بازی متفاوت بود که شکست خوردیم، ولی مهم این است که در بازی های اخیر نتایج خوبی گرفتیم و در جدول لیگ برتر هم در رده سوم قرار داریم. شما می توانید تمرینات تیم را ببینید که بازیکنان چه روحیه بالایی دارند و در این شرایط سخت کوشش می نمایند تا در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا نتایج خوبی بگیریم.

وی که در بازی با نفت مسجدسلیمان پاس تک گل استقلال را داد، در خصوص وضعیت خودش و اینکه آیا از عملکردش در استقلال راضی است یا خیر، مطرح کرد: فوتبال با خیلی از ورزش ها متفاوت است. وقتی بازیکن از یک تیم به تیم دیگر یا از کشوری به کشور دیگر می رود، احتیاج به زمان دارد. من کوشش کردم تا در این مدت کوتاه خودم را با همه چیز هماهنگ کنم و خوشبختانه الان وضعیت بهتر است. دوست دارم بهترین عملکرد را در استقلال داشته باشم. یک مهاجم یا دنبال گل زدن است یا اینکه پاس گل بدهد و خرسند می شوم که در هر دو مورد آمار مثبتی داشته باشم.

گونکالوس در خصوص دیدار مقابل العین گفت: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. متأسفانه در بازی با الدحیل نتیجه ای غیرمنتظره گرفتیم و حالا باید جبران کنیم. العینی ها هم در بازی اول شکست خوردند و حالا این مسابقه برای هر دو تیم مهم است. ما میزبان هستیم و این فرصت را داریم که از حمایت طرفداران بهره لازم را ببریم. امیدوارم آنها استادیوم را پر نمایند تا در این بازی به هدفی که داریم، برسیم. ما به خوبی می دانیم که اگر العین را نبریم کارمان برای صعود از این گروه سخت خواهد شد.

مهاجم تیم فوتبال استقلال درباره حضور دو بازیکن آفریقایی دیگر در استقلال و اینکه چه احساسی در این زمینه دارد، یادآور شد: از اینکه دوستانی مثل منشا و پاتوسی در استقلال دارم، خرسندم. ما ارتباط خوبی با هم داریم. ضمناً دیگر بازیکنان تیم هم بازیکنانی حرفه ای هستند که ارتباطی قوی بین ما برقرار است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا استقلال می تواند سال جاری قهرمان لیگ برتر گردد، توضیح داد: واقعیت این است که فوتبال را نمی توان این قدر ساده پیش بینی کرد. بهتر است به جدول نگاه کنید. در جدول پنج تیم رقابت بسیار نزدیکی با هم دارند و فاصله امتیازها بسیار کم است. با این شرایط شاید تا آخرین هفته چیزی معین نباشد.

ایسما همچنین بیان نمود: هر هفته می بینید که صندلی تیم ها عوض می گردد. ما فقط دو امتیاز از تیم صدرنشین کمتر داریم، پس شانس خوبی برای قهرمانی خواهیم داشت. مسئله مهم این است که در بازی های باقیمانده کمترین اشتباه را داشته باشیم و در نهایت به قهرمانی برسیم.

huseynvahedi.ir: واحدی: وبسایت خبری، تفریحی و سرگرمی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 اسفند 1401 بروزرسانی: 3 اسفند 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 1737

به "ایسما: العین را نبریم کارمان سخت می گردد، وقتی برنده هستید همه چیز خوب است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایسما: العین را نبریم کارمان سخت می گردد، وقتی برنده هستید همه چیز خوب است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید