بازداشت یکی از دلالان دارو در بازار تهران

به گزارش راه ساری، معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران عظیم از دستگیری یک دلال دارو های قاچاق و تاریخ مصرف گذشته و کشف هشت میلیون و 800 عدد از انواع قرص و دارو اطلاع داد.

بازداشت یکی از دلالان دارو در بازار تهران

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ نادر مرادی روز سه شنبه اضافه کرد: شب گذشته مأموران دایره نظارت بر اماکن عمومی پایگاه هفتم پلیس امنیت تهران عظیم، هنگام گشت زنی در حوالی بازار تهران، یکی از دلالان بازار دارو های قاچاق را که در حال فروش مقادیری دارو به چند شهروند بود، شناسایی و بازداشت کردند.

وی مطرح کرد: در بازرسی اولیه از خودروی این فرد، 500 عدد قرص و 15 قوطی شیشه ای انواع داروی های قاچاق کشف و متهم برای تحقیقات تکمیلی به پایگاه هفتم پلیس انتقال یافت.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران عظیم ابراز داشت: در تحقیقات پلیسی، مخفیگاه متهم در حوالی محله نازی آباد شناسایی و با هماهنگی های قضائی تیمی از ماموران این پایگاه به مخفیگاه وی اعزام و 8 میلیون و 877هزار و 740عدد انواع قرص و دارو های غیرمجاز که عمدتا قاچاق و تاریخ مصرف گذشته بود، کشف کردند. متهم پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی گردید.

تفطن: مجله مطالب خواندنی سفر و گردشگری

مجله آراد: گفتگوی آزاد و اخبار روز

منبع: فرارو
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 13873

به "بازداشت یکی از دلالان دارو در بازار تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازداشت یکی از دلالان دارو در بازار تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید