بانوان کاراته ایران حریفان شان در بازی های کشورهای اسلامی را شناختند

به گزارش راه ساری، قرعه کشی مسابقات کاراته چهارمین دوره بازیهای کشورهای اسلامی برگزار گردید و کاراته کاهای کشورمان در بخش بانوان با قرعه های نسبتاً دشواری روبرو شدند.

بانوان کاراته ایران حریفان شان در بازی های کشورهای اسلامی را شناختند

به گزارش خبرنگاران، قرعه کشی چهارمین دوره بازی های کشورهای اسلامی امروز در بخش بانوان انجام شد و کاراته کاهای کشورمان حریفان خود را شناختند و از فردا (شنبه) در باکو آذربایجان به مصاف رقبا خواهند رفت.

بر این اساس، در وزن 50- کیلوگرم بانوان، نسرین دوستی دور نخست با شرمین سگاران دارنده برنز آسیا در سال 2015 و سه برنز رقابت های لیگ دنیای کاراته وان از مالزی ملاقات می نماید. در گروه دوستی کاراته کای کشور میزبان نیز حضور دارد. در پرونده نورانا آلیوا، برنز قهرمانی اروپا 2014 و نقره و برنز رقابت های لیگ دنیای کاراته وان اتریش و آلمان دیده می گردد.

در وزن 55- کیلوگرم بانوان، طراوت خاکسار دور اول با باچیرا از ازبکستان ملاقات می نماید و در صورت پیروزی دور دوم با سیاکیلا کریشنان جفری نایب قهرمان دنیا در سال 2014 و برنز آسیا در سال 2015 از مالزی ملاقات خواهد نمود. خاکسار اگر پیروز گردد این کاراته کای مالزیایی را شکست بدهد، به مرحله نیمه نهایی راه خواهد یافت. در این مرحله آتیا یاسمین دارنده مدال برنز دنیا در سال 2012 و طلا جوانان دنیا در سال 2011 از مصر را پیش رو خواهد داشت.

در وزن 61- کیلوگرم، رزیتا علیپور دور اول با حریفی از پاکستان ملاقات می نماید. در صورت پیروزی با نماینده اندونزی مبارزه خواهد نمود.

در وزن 68- کیلوگرم، بهنوش نجفی پس از یک دور استراحت، در اولین مبارزه به مصاف کاراته کای سنگالی خواهد رفت و در صورت برنده شدن، در گام دوم با ایرنا زارنسکا آذربایجانی پیکار می نماید. زارنسکا دارنده مدال برنز بزرگسالان دنیا در سال 2014 نقره امیدهای دنیا 2015 و طلا جوانان دنیا 2013 و 9 مدال رنگارنگ از لیگ های دنیای در پرونده ورزشی این کاراته کا آذربایجانی به چشم می خورد.

در وزن 68+ کیلوگرم، محدثه آقایی دور اول با ملتم هاکاواوغلو دارنده طلا امیدهای دنیا در سال 2011 و نایب قهرمان رقابت های قهرمانی اروپا 2017 (که هفته گذشته در ترکیه برگزار گردید) از ترکیه ملاقات می نماید. آقایی در صورت پیروزی دور دوم با نماینده اندونزی مبارزه خواهد نمود.

در کاتا انفرادی بانوان، مهسا افسانه دور اول استراحت می نماید. افسانه در نخستین گام با برنده ملاقات آیا اسماعیل مصری و کاتاروی اردنی روبرو می گردد. آیا اسماعیل دارنده مدال برنز جوانان دنیا در سال 2015 است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 اسفند 1398 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 7379

به "بانوان کاراته ایران حریفان شان در بازی های کشورهای اسلامی را شناختند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بانوان کاراته ایران حریفان شان در بازی های کشورهای اسلامی را شناختند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید