بایرامی: استرس از تیم مان دور شد، گل گهر سقوط نمی کند

به گزارش راه ساری، مهرداد بایرامی، مهاجم تیم فوتبال گل گهر سیرجان مدعی است تیمش در لیگ برتر خواهد ماند و جایگاهش را در جدول بهتر می نماید.

بایرامی: استرس از تیم مان دور شد، گل گهر سقوط نمی کند

مهرداد بایرامی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، با اشاره به کسب اولین پیروزی تیمش در لیگ سال جاری برابر ماشین سازی گفت: با تیمی روبه رو شدیم که در این فصل نتایج خوبی گرفته بود و مربی خوبی مثل رسول خطیبی را روی نیمکت داشت. ما قبل از تعطیلی لیگ، احتیاج مبرمی به کسب سه امتیاز این بازی داشتیم و خوشبختانه در زمین خودمان به چیزی که می خواستیم دست پیدا کردیم. وقتی گل را زدیم شرایط خاصی در تیم ایجاد شد و استرس داشتیم که برد را از دست ندهیم. خدا را شکر که از این گل محافظت کردیم و در نهایت به اولین برد در این فصل رسیدیم.

مهاجم تیم فوتبال گل گهر سیرجان در ادامه همچنین خاطر نشان کرد: این برد باعث شد تا استرس از تیم دور گردد و حالا با اعتمادبه نفس بیشتری لیگ را ادامه خواهیم داد. در تعطیلات نیم فصل هم قطعاً کادر فنی تیم را تقویت خواهد نمود و در 14 بازی به جامانده این فرصت را داریم که امتیازهای از دست داده را جبران کنیم. صندلی ما اصلاً خوب نیست و در نیم فصل دوم باید چند برابر کوشش کنیم تا این نتایج جبران گردد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا خطر سقوط گل گهر را تهدید نمی کند؟، گفت: ما به هیچ عنوان سقوط نخواهیم کرد. گل گهر تیم خوبی است و باشگاه هم امکانات لازم را در اختیار کادر فنی و بازیکنان قرار داده است. بعد از آمدن مجید جلالی شرایط فنی تیم بهتر شد و در چند بازی هم مستحق برد بودیم، ولی متأسفانه به حق مان نرسیدیم. در نیم فصل دوم اما شرایط را تغییر خواهیم داد و از انتهای جدول جدا خواهیم شد.

بالی: سفر به جزیره ای شگفت انگیز در اندونزی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 7312

به "بایرامی: استرس از تیم مان دور شد، گل گهر سقوط نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایرامی: استرس از تیم مان دور شد، گل گهر سقوط نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید