سرآسیایی: ماهیت باشگاه ماشین سازی بزرگ ترین علامت سؤال است، فضاسازی گسترده علیه داوران زیبا نیست

به گزارش راه ساری، مجتبی سرآسیایی، مدیر تیم فوتبال شهر خودرو به انتقاد از افرادی پرداخت که اقدام به فضاسازی علیه داوران می کنند.

سرآسیایی: ماهیت باشگاه ماشین سازی بزرگ ترین علامت سؤال است، فضاسازی گسترده علیه داوران زیبا نیست

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی باشگاه شهر خودرو، مجتبی سرآسیایی در خصوص آخرین وضعیت تیم شهر خودروی خراسان گفت: باید خدا را شکر کنیم که زیر سایه امام رضا (ع) پیروز شدیم با تلاش و غیرت کادرفنی و بازیکنان و هنر مدیریتی دکتر حمیداوی و جواد وطنخواه، لیگ را خیلی خوب شروع کنیم. البته که هنوز تازه ابتدای راه هستیم و کار سخت و طاقت فرسایی در پیش داریم. نتایج خوبی تا به امروز رقم خورده که دلیل اصلی آن، وفاق و همدلی میان مسئولان شهری و استانی برای حمایت از شهر خودروست. از هوادارانی که همواره در سرما و گرما کنار تیم استان شان هستند نیز ممنونم. امیدواریم تا خاتمه راه نیز، وضعیت مطلوبی داشته باشیم و بتوانیم دل هواداران را با رقم زدن اتفاقی شیرین و تازه در فوتبال خراسان، شاد کنیم.

وی با اشاره به اتفاقات داوری مسابقه شهر خودروی خراسان و ماشین سازی تبریز اظهار داشت: در این بازی به خاطر سبک بازی ماشین سازی، صحنه های زیادی رخ داد. آنها بیشتر بازی را به سمت فوتبال فیزیکی می بردند که داوری را تحت تأثیر قرار می داد. مدیریت چنین مسابقاتی سخت است.

مدیر تیم شهر خودرو خراسان شرح داد: داخل محوطه 18 قدم صحنه ای رخ داد که داور پشت دروازه، به گمان اینکه پاس رو به عقب داده شده است، خطای سیدمهدی رحمتی را گرفت، اما به هیچ وجه چنین اتفاقی رخ نداد. گرچه به نظر ما این تصمیم یک اشتباه بزرگ بود، اما همچون گذشته نسبت به تصمیمات داوری تمکین کردیم تا بازی با وجود حساسیت بالایی که داشت، در فضایی آرام برگزار شود. در خصوص صحنه مشکوک به پنالتی هم نزدیک ترین فرد، همان داور پشت دروازه بود که با دید کامل تصمیم گرفت. زیبا نیست که از همین ابتدای لیگ و هفته سوم، با انتقاد و فضاسازی گسترده علیه داوران، عملکرد آنان را زیر سؤال ببریم و حاشیه درست کنیم.

وی گفت: هجمه بسیار زیادی از سمت نیمکت ماشین سازی وارد زمین می شد و بازی را تحت تأثیر قرار داد. در نیمه نخست هم یک صحنه شبیه سازی خیلی واضح در محوطه جریمه شهر خودروی خراسان رقم خورد و آنها دنبال دریافت پنالتی بودند. این مسائل در کار داور تأثیرگذار است. فکر می کنم بهتر است فضایی آرام برای داوران فوتبال ایران بسازیم، زیرا فوتبال ایران است که بزرگ ترین برنده در چنین فضایی خواهد بود.

سرآسیایی با گلایه از وضعیت عجیب ماشین سازی در لیگ برتر شرح داد: ماهیت باشگاه ماشین سازی، بزرگ ترین علامت سؤال است. مگر ممکن است یک مالک در یک لیگ دو تیم داشته باشد؟ این اجحافی واضح در حق سایر تیم های حاضر در لیگ برتر است. در هیچ کجای دنیا چنین اتفاقی رخ نمی دهد و نمی دانم چرا مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال نسبت به این موضوع بی تفاوت هستند. در پاسخ به کسانی که پرسپولیس و استقلال را مثال می زنند باید بگویم که این تیم ها در رده نوجوانان هم برای شکست رقیب سنتی پای به میدان می گذارند، چه برسد به لیگ برتر.

مجله زیتوا: مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 شهریور 1400 بروزرسانی: 6 شهریور 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 5046

به "سرآسیایی: ماهیت باشگاه ماشین سازی بزرگ ترین علامت سؤال است، فضاسازی گسترده علیه داوران زیبا نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرآسیایی: ماهیت باشگاه ماشین سازی بزرگ ترین علامت سؤال است، فضاسازی گسترده علیه داوران زیبا نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید