با کوشش متخصصین داخلی، ایران در عرصه فراوری کیت پی آر پی به خودکفایی رسید

به گزارش راه ساری، مدیرعامل یک شرکت فعال در زمینه فراوری محصولات فناورانه مهندسی پزشکی گفت: به یاری متخصصین داخلی، ایران در فراوری کیت های پزشکی PRP به خوکفایی رسید.

با کوشش متخصصین داخلی، ایران در عرصه فراوری کیت پی آر پی به خودکفایی رسید

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام استاندارد کیت، شرکتی ایرانی با برند بین المللی استاندارد کیت توانست در عرصه فراوری کیت پی آر پی بر پایه علم و دانش متخصصین فعال در بخش تحقیق و توسعه این شرکت محصولات خود را در حیطه های مختلف از جمله زیبایی (پوست و مو)، ترمیم زخم های حاد و مزمن، دندانپزشکی، چشم پزشکی ، IVF ناباروری زنان و ارتوپدی به بیماران و جامعه پزشکی عرضه نماید و بتواند به عنوان شرکتی منحصر به فرد در ارایه محصولات استاندارد خود در دنیا مورد توجه قرار گیرد که در بسیاری از مقالات علمی چاپ شده در مجلات معتبر دنیا به محصولات این شرکت رفرانس داده شده است.

ایران سومین فراوریکننده کیت اتوکین پی ار پی دنیا است

شرکت نوآوران سلامت ارژنگ همچنین سومین شرکت فراوری کننده کیت های ارتوکین در دنیا بعد از آمریکا و آلمان با نام انحصاری (اتوکین) می باشد که خدمت بزرگی به جامعه ارتوپدی برای آن دسته از بیمارانی داشته است که دارای مشکلاتی از جمله درد مفاصل، تخریب مفاصل و یا کاندید جایگزینی مفصل های خود با ایمپلنت ها مصنوعی بوده اند که در واقع نمونه وارداتی این کیت از نظر هزینه برای بیماران مقرون به صرفه نبوده و قابل دسترس برای بیماران و پزشکان متخصص نبوده است، شرکت نوآوران سلامت ارژنگ (استاندارد کیت) توانسته است نمونه ایرانی این کیت (اتوکین) را به مارکت پزشکی با هزینه بسیار پایین تر از نمونه های وارداتی عرضه نماید که برای بیماران قابل دسترس بوده و بسیاری از بیماران و پزشکان متخصص نتایج بسیار خوبی از اثر بخشی اتوکین و درمان با آن دریافت نموده اند.

شرکت نوآوران سلامت ارژنگ (استاندارد کیت) پیشرو در ساخت کیت های تهیه پلاسمای غنی از پلاکت و همچنین محصولات دیگر مبتنی بر فرآورده های خونی، برای اولین بار در دنیا توانسته است کیت های تهیه پلاسمای غنی از پلاکت بر پایه رهایش دارو توسط لیپوزوم ها که به عنوان یک سیستم قوی در (Drug Delivery) شناخته شده اند را به مارکت پزشکی عرضه کند.

از کیت تهیه پلاسمای غنی از پلاکت (پلاس لیپوزوم) برای تهیه لوسیون حاوی فاکتورهای رشد مشتق از پلاکت های پلاسما در جوان سازی پوست و ریزش مو به صورت تاپیکال (موضعی) استفاده می شود. لوسیون ها اتولوگ بوده و بدون هیچ گونه عوارض جانبی و ایمونوژنسیته می باشند.

شرکت نوآوران سلامت ارژنگ برای اولین بار در دنیا لوله های شیشه ای استاندارد را جهت جمع آوری خون در کیت های (PRP) به مارکت عرضه کرد این لوله ها شیشه ای (Medical Grade) جهت استفاده و تهیه محصول در حوزه کار آزمایی بالینی انسانی تعریف شده اند، همچنین حجم این لوله ها جهت خونگیری (14cc) می باشد که این امر سبب شده، محصول پلاکتی میزان بیشتری در تعداد لوله کمتری باشد و سبب سهولت تهیه محصول نهایی می شود که در تمام دنیا حجم لوله های خونگیری در کیت ها (9cc) می باشد.

محصول بدست آمده از لوله های شیشه ای استاندارد و تزریق آن به بیماران هیچ گونه واکنش آلرژیک و ایمونوژنسیته ای به همراه ندارد و برای بیماران درمانی سالم، موثر و بی خطر می باشد.

این کیت ها دارای مجوز سازمان غذا و دارو، سازمان انتقال خون ایران، اداره تجهیزات پزشکی و همچنین استاندارد های دنیای را دارا می باشند.

انتهای رپرتاژ آگهی

تور کیش: سفری هیجان انگیز به مروارید خلیج فارس

مجله سایه: گلچینی از بهترین های وب

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 مرداد 1400 بروزرسانی: 21 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 13643

به "با کوشش متخصصین داخلی، ایران در عرصه فراوری کیت پی آر پی به خودکفایی رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با کوشش متخصصین داخلی، ایران در عرصه فراوری کیت پی آر پی به خودکفایی رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید