با محصولات 2020 اپل که در ماه های آینده رونمایی می شوند آشنا شوید

به گزارش راه ساری، طبق رسم همیشگی اپل، این شرکت معمولا در نیمه دوم سال از محصولات مهم خود رونمایی می نماید؛ اما مینگ چی کو، تحلیل گر مسائل مرتبط با این کمپانی، معتقد است که کوپرتینویی ها در امسال قصد دارند این رویه را تغییر دهند و تعداد زیادی از محصولات 2020 اپل را در ماه های پیش رو معرفی نمایند.

با محصولات 2020 اپل که در ماه های آینده رونمایی می شوند آشنا شوید

اپل AirTag

شواهد نشان می دهد اپل از مدتی قبل در حال کار روی یک گجت کوچک بوده است که قابلیت رهگیری تگ های دیجیتال را دارد. برای اولین بار کدهای مرتبط با این محصول به همراه نام آن AirTag در کدهای iOS 13 دیده شد. انتظار می رفت این شرکت در رویداد خبری اکتبر 2019 از این محصول رونمایی کند، اما تا به این لحظه خبری از معرفی AirTag شنیده نشده است.

مینگ چی کو معتقد است که اپل اکنون در تدارک معرفی این محصول در نیمه اول سال 2020 است و ممکن است در رویداد ماه مارس خود و یا در کنفرانس توسعه دهندگان WWDC 2020 در ماه ژوئن از آن رونمایی کند. این تحلیل گر در شرح این که AirTag چگونه کار می نماید، پیش بینی می نماید که این محصول به چیپ پهن باند U1 Ultra که در سری آیفون 11 استفاده شد متکی باشد. این چیپ به کاربران امکان می دهد با دقت بیشتری نسبت به بلوتوث یا Wi-Fi سایر گجت ها را رهگیری نمایند.

هدفون های بلوتوث رده بالا

مینگ چی کو پیش از این بخشی از برنامه اپل برای عرضه هدفون های بلوتوث رده بالا را فاش نموده بود، اما موضوعی که توجه ما را به خود جلب می نماید، امکان تولد محصولات جدید اپل در قالب برندی تازه است.

در فوریه 2018، کو از کوشش این کمپانی برای عرضه هدفون هایی با یک برند جدید و خارج از خانواده محصولات Beats خبر داده بود. او مدعی بود که این هدفون ها عمر باتری و کیفیت صدای بهتری نسبت به ایرپادز خواهند داشت و در فصل سرانجامی 2018 به بازار معرفی خواهند شد.

مدتی بعد در همان سال، بلومبرگ در همراهی با این فرد ادعا کرد که اپل قصد داشت از یک هدفون رو گوشی جدید و رده بالا به عنوان جانشین برند Beats رونمایی کند.

یک سال بعد، بار دیگر این ادعا مطرح شد و اعلام شد که اپل عرضه این هدفون بلوتوث را به نیمه دوم 2019 موکول خواهد نموده است تا وقت کافی را برای توسعه سیستم حذف نویز و یکپارچگی هدفون ها با دستیار صوتی سیری داشته باشد. در نهایت، این محصول در سال 2019 نیز معرفی نشد و ظاهرا طبق ادعای کو قرار است هدفون های بلوتوث رده بالای اپل در نیمه نخست 2020 رونمایی شوند.

بازگشت (احتمالی) AirPower

در مراسم رونمایی از آیفون X که در سپتامبر 2017 برگزار گردید، اپل از یک پد شارژر بی سیم به نام ایرپاور رونمایی کرد که قابلیت شارژ همزمان آیفون، اپل واچ و ایرپادز را داشت و وعده داد تا سرانجام همان سال آن را راهی بازار خواهد نمود. مدتی بعد اعلام شد که به دلیل داغ شدن بیش از حد این محصول در نمونه های اولیه، عرضه آن با مدتی تاخیر همراه خواهد شد اما در نهایت در سال گذشته میلادی اعلام شد که اپل از فراوری و عرضه این پد شارژر بی سیم منصرف شده است.

طبق خبرهایی که در هفته گذشته منتشر شد، اپل هرگز به طور کامل از توسعه شارژرهای بی سیم دست نکشیده و مدتی است که به طور مخفیانه در حال توسعه یک پد شارژ کوچک بوده است که در لحظه فقط از یک دستگاه پشتیبانی می نماید. ظاهرا این ابزار جدید هم مانند ایرپاور می تواند اپل واچ، آیفون و ایرپادز را به صورت بی سیم شارژ کند.

خانواده آیپد پرو 2020

در کنار محصولاتی که تا به حال نام بردیم، کوپرتینویی ها در چند ماه گذشته تبلت های پرچم دار خود را هم از یاد نبرده اند و در حال توسعه نسل جدید آیپد پرو بوده اند.

انتظار می رود تبلت های جدید از چیپ A13X Bionic (نسخه ارتقا یافته A13 Bionic)، دوربین اصلی سه گانه در قاب پشتی و سیستم تشخیص چهره سه بعدی برخوردار باشند. این سیستم جدید از Face ID قدرتمندتر خواهد بود و به اپل در توسعه پلتفرم واقعیت افزوده یاری خواهد نمود.

آیفون 9

آیفون 9 که پیش از این با نام آیفون SE 2 نیز شناخته می شد، آیفون مالی سال جاری اپل است که قرار است با ظاهری مشابه آیفون 8 ولی با سخت افزار مشابه آیفون 11 عرضه گردد. طبق شنیده ها، این آیفون 399 دلاری به یک نمایشگر 4.7 اینچی با پنل LCD، سنسور اسکنر اثر انگشت (Touch ID)، چیپ اپل A13 Bionic و حافظه رم 3 گیگابایتی مجهز خواهد شد. در قاب پشتی نیز دوربین اصلی آیفون 11 به همراه فلش LED حضور خواهند داشت. به علاوه، آیفون 9 از شارژ بی سیم هم پشتیبانی خواهد نمود.

منبع: Phone Arena

asiaro.ir: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 7780

به "با محصولات 2020 اپل که در ماه های آینده رونمایی می شوند آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با محصولات 2020 اپل که در ماه های آینده رونمایی می شوند آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید